Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Desenvolver os coñecementos, habilidades e aptitudes que permitan unha axeitada dirección e xestión laboral.
Desenvolver a capacidade de organización, planificación e toma de decisións.
Xestionar programas informáticos de aplicación no ámbito das relacións laborais.
Adquirir coñecementos dabondo para unha axeitada organización laboral nos cadros de persoal.
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.