Temas Subtemas
1. A tarea docente no mundo contemporáneo 1.1. O papel do docente
1.2. O docente de linguas
1.3. O docente de linguas extranxeiras
2. O ensino-aprendizaxe de español 2.1. Breve consideración histórica
2.2. O español coma L2 no mundo actual
3. O ensino-aprendizaxe de linguas 3.1 Adquisición vs aprendizaxe?
3.2. Diferencias entre ensinanza aprendizaxe da L1 e L2
3.3. Conceptos fundamentais do proceso de ensinanza-aprendizaxe de L2
4. Principais metodoloxías de ensinanza-aprendizaxe de L2
4.1. Os chamados métodos tradicionais (gramática-tradución, etc.)
4.2.Principais correntes metodolóxicas xurdidas na segunda metade do século XX
4.3. Cara un eclecticismo metodolóxico
5. Aplicación dos estudos teóricos ó caso do
español
5.1. Influencia dos factores extralingüísticos no prooceso de aprendizaxe
5.2. Exemplificacións dos procesos de aprendizaxe
6. Da teoría á practica docente e investigadora
no caso do español coma L2
6.1 A practica docente do español: elaboración de materiais
6.2. Os estudos de caso coma metodoloxía investigadora