Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura española e hispanoamericana: Xéneros | Código | 613484011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Coñecer as principais correntes teóricas que integraron e integran a reflexión sobre a literatura e a cultura, así como os seus antecedentes. |
A2 | Comprender os procesos históricos dos estudos literarios e culturais e os seus cambios de paradigma. |
A3 | Ser capaz de desenvolver un enfoque orixinal e creativo na investigación avanzada no ámbito dos estudos literarios e culturais. |
A4 | Analizar e interpretar textos, aplicando diferentes modelos teóricos e xenéricos. |
A6 | Integrar os estudos literarios nun contexto cultural máis extenso que transcenda os límites dunha soa lingua e / ou nación, atendendo á diversidade cultural. |
A10 | Aplicar as técnicas de análise cultural en contextos diversos. |
A11 | Adquirir as habilidades necesarias para analizar e investigar os mecanismos dos procesos de comunicación. |
A12 | Coñecer e valorar a diversidade cultural, con especial atención aos ámbitos anglófono, hispánico e galego-portugués. |
A13 | Adquirir a capacidade de manexar ferramentas e recursos de investigación aplicados no ámbito dos estudos literarios e culturais. |
B1 | Traballar de maneira interdisciplinar en entornos diversos. |
B3 | Promover o entendemento intercultural desde a comprensión da diversidade. |
B5 | Integrar coñecementos de campos de estudo diversos. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |