Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Química Orgánica Avanzada | Código | 610G01030 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Utilizar a terminoloxía química, nomenclatura, convenios e unidades. | A1 |
||
Coñecer os tipos principais de reacción química e as súas principais características asociadas. | A4 |
||
Coñecer os rasgos estruturais dos compostos químicos, incluíndo a estereoquímica, así como as principais técnicas de investigación estrutural. | A9 |
||
Demostrar o coñecemento e comprensión de conceptos, principios e teorías relacionadas coa Química. | A14 |
||
Adquirir, avaliar e utilizar os datos e información bibliográfica e técnica relacionada coa Química | A16 |
||
Relacionar a Química con outras disciplinas e recoñecer e valorar os procesos químicos na vida diaria. | A25 |
||
Levar a cabo procedementos estándares de laboratorios implicados en traballos analíticos e sintéticos, en relación con sistemas orgánicos e inorgánicos. | A26 |
||
Planificar, deseñar e desenvolver proxectos e experimentos. | A22 |
||
Levar a cabo procedementos estándares de laboratorios implicados en traballos analíticos e sintéticos, en relación con sistemas orgánicos e inorgánicos. | A26 |
||
Resolver problemas de forma efectiva. | B2 |
||
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. | B3 |
||
Traballar de forma colaborativa. | B5 |
||
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | C1 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | C6 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | C8 |
||
• Conocer con mayor profundidad los principios más importantes sobre la estereoquímica y el análisis conformacional de los compuestos orgánicos | A9 |
B2 |
|
• Predecir y explicar la evolución estereoquímica de las reacciones químicas orgánicas | A9 |
||
• Conocer las principales características, las principales teorías explicativas y los mecanismos de las principales reacciones de formación del enlace C-C y del enlace C-heteroátomo | A4 A14 A15 |
B2 |
|
• Conocer los métodos de interconversión más empleados de los principales grupos funcionales | A4 |
B2 |
|
• Conocer los principales objetivos de la síntesis orgánica, del análisis retrosíntetico con su terminología y las principales estrategias de su desarrollo | A4 |
B2 |
|
• Conocer algunas técnicas avanzadas en el laboratorio de investigación de Química Orgánica | A17 A20 A26 |
B2 |