Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Paleobioloxía | Código | 610G02043 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Asumir o concepto de tempo xeolóxico | A3 A22 |
B9 B10 |
C6 |
Comprender o fenómeno da fosilización e a representatividade no rexistro fósil das biosferas primitivas | A2 A27 |
B1 B3 |
C1 C6 C7 C8 |
Entender cómo os procesos biolóxicos que funcionan a escala xeolóxica de tempo, coma a evolución ou as extincións en masa, non poden explicarse por meras proxeccións dos fenómenos que acontecen a escalas de tempo menor | A2 A27 |
B1 B3 |
C1 C6 C7 C8 |
Afondar no coñecemento da teoría evolutiva desde unha perspectiva mutidisciplinar | A2 A27 |
B1 B3 |
C1 C6 C7 C8 |
Coñecer de xeito práctico os principais grupos taxonómicos que conforman o rexistro fósil e a súa utilidade | A1 A2 A3 A27 |
B1 B3 |
C1 C6 C7 C8 |
Identificar os principais bioeventos na historia da Terra e as súas causas e consecuencias | A1 A2 A3 A22 A27 |
B1 B2 B8 B9 B10 B11 |
C3 C6 |
Sintetizar os coñecementos que compoñen disciplinas aparentemente dispares, como Xeoloxía, Ecoloxía, Microbioloxía, Bioquímica, Botánica ou Zooloxía, no marco conceptual que ofrece unha Terra sometida a contínuo cambio | A2 A3 A6 A22 A29 |
B3 B8 B9 B10 |
C4 C6 C7 C8 |