Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Variedades do Español | Código | 613G01032 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Coñecer e aplicar os métodos e as técnicas de análise lingüística e literaria. |
A2 | Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
A3 | Coñecer as correntes teóricas da lingüística e da ciencia literaria. |
A5 | Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua española. |
A10 | Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. |
A14 | Ser capaz para identificar problemas e temas de investigación no ámbito dos estudos lingüísticos e literarios e interrelacionar os distintos aspectos destes estudos. |
A15 | Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
A20 | Coñecer a situación sociolingüística da lingua española. |
A21 | Coñecer a variación lingüística da lingua española. |
A22 | Coñecer a evolución histórica externa e interna da lingua española. |
B1 | Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B3 | Adquirir capacidade de autoformación. |
B5 | Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B7 | Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
B8 | Apreciar a diversidade. |
B10 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |