Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Coñecemento, comprensión e capacidade de aplicar a lexislación relacionada coa Enxeñaría de auga para o desenvolvemento da profesión. Capacidade de analizar os mecanismos de funcionamento da economía e xestión pública e privada de auga |
A6 |
Capacidade de analizar os mecanismos de funcionamento da economía e xestión pública e privada de auga |
A7 |
O coñecemento dos fundamentos sobre a avaliación dos recursos hídricos e os principais instrumentos para a planificación de auga, desde as xustificacións teóricas e aplicacións prácticas que levan á solución de problemas específicos e utilizando metodoloxías actualizadas (programas e modelos) avaliación da operación, as aplicacións, a defensa de planificación, articulación e xestión das augas subterráneas e augas superficiais. Coñecemento dos plans nacionais de recursos hídricos |
A9 |
Coñecemento de sistemas de información xeográfica (SIX) aplicado á xestión dos recursos hídricos. O coñecemento da funcionalidade básica de sistemas de análise de datos xeográficos, utilizando ferramentas de SIX para apoiar a xestión e análise de datos sobre recursos hídricos. O coñecemento das características dos datos xeoespaciais e os procesos de adquisición, almacenamento, tratamento, modelaxe, análise e presentación |
A18 |
Capacidade de dirixir unha recursos hídricos completos e eficientes. Traballar o coñecemento de organismos de conca e análise xeral dos proxectos de enxeñería de auga no campo da cooperación para o desenvolvemento e axuda humanitaria |
B1 |
Resolver problemas de forma eficaz |
B2 |
Aplicar crítica, pensamento lóxico e creativo |
B3 |
Traballar de forma independente coa iniciativa |
B4 |
Informar-se eficazmente en un ambiente de traballo |
B5 |
Reciclaxe continua de coñecementos nunha perspectiva xeral no ámbito de acción global da Enxeñaría de Auga |
B6 |
Compresión da necesidade de considerar a historia para entender o presente |
B7 |
Fácil integración en equipos multidisciplinares |
B8 |
Habilidade para organizar e planificar |
B9 |
Capacidade de síntese, análise e estrutura de información e ideas |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |