A3 |
Ser capaz de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipóteses e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión. |
A5 |
Ser capaz de realizar unha avaliación psicolóxica no contexto dunha investigación científica. |
A10 |
Ser capaz de deseñar instrumentos de recollida de información en programas de intervención psicolóxica. |
A18 |
Mostrar un compromiso ético e profesional con respecto ás responsabilidades cívicas, sociais e globais. |
B13 |
Capacidade de aplicar os coñecementos á práctica. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |