Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Intervención psicoeducativa nas dificultades da aprendizaxe da escritura | Código | 652438021 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Recoñecer e respectar a diversidade humana e comprender que as explicacións psicolóxicas poden variar a través de poboacións e contextos. |
A3 | Ser capaz de elaborar un informe científico que implique definir un problema de investigación, as hipóteses e variables asociadas, así como definir o deseño, a mostra e o seu modo de selección, as ferramentas de recollida de datos e a súa consecuente análise e discusión. |
A4 | Ser capaz de lograr un adecuado nivel de comprensión da demanda do destinatario en cada situación ou contexto de aplicación. |
A5 | Ser capaz de realizar unha avaliación psicolóxica no contexto dunha investigación científica. |
A6 | Saber como especificar a demanda e os obxectivos do caso, e en función deles, recoller a información. |
A7 | Saber realizar un seguimento sobre un caso elixindo obxectivos pertinentes e realistas. |
A10 | Ser capaz de deseñar instrumentos de recollida de información en programas de intervención psicolóxica. |
A13 | Coñecer e ser capaz de utilizar os diferentes modelos, teorías, métodos e técnicas de avaliación e intervención que son específicos dos distintos ámbitos da investigación en Psicoloxía Aplicada e desenvolver unha actitude crítica propia do espírito científico. |
A14 | Ser capaz de analizar a documentación bibliográfica necesaria para un traballo de investigación. |
A15 | Ser capaz de analizar críticamente as publicacións científicas. |