Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Inserción e orientación laboral | Código | 652606612 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Identificar as atribucións docentes e as funcións do profesorado da especialidade de FOL no campo da orientación profesional e valorar a necesidade de formación neste campo. | AP1 |
CM7 |
|
Analizar, dende unha perspectiva instituciona,l a evolución e situación actual da orientación profesional no sistema educativo e no ámbito laboral, principalmente, no que fai os aspectos organizativos e funcionais. | AP3 |
CM5 |
|
Analizar o desenvolvemento teórico da orientación, coñecer as características conceptuais, as áreas, os principios e os modelos de intervención da orientación profesional e reflexionar sobre as súas implicacións na programación dos contidos de orientación do módulo de FOL. | AP1 AP3 AP5 |
||
Identifica-los factores que interveñen na inserción laboral e analiza-la súa relación coas áreas de intervención. | AP5 |
||
Analizar e valorar o currículo oficial das materias e módulos da especialidade de FOL tendo como criterios as características conceptuais da orientación profesional e assúas áreas de intervención. | AP1 AP2 |
||
Analizar e deseñar programas e recursos de orientación profesional para o ensino secundario, para os programas de cualificación profesional inicial e para os ciclos formativos. | AP6 AP7 AP9 |
CM3 |
|
Coñecer as posibilidades de utilización de Internet e da web 2.0 na OP e concretalas na programación das materias da especialidade | AP6 AP9 |
CM6 |
|
Analizar e valorar a influenza do xénero na toma de decisións académicas e profesionais e na inserción laboral e identificar os indicadores da desigualdade por razón de xénero no sistema educativo e no mercado laboral. | AP5 |
CM4 |
|
Identificar os obxectivos, contidos e principios da orientación profesional non sexista, analizar e deseñar programas ou actividades que integren a perspectiva de xénero. | AP1 AP5 AP6 |
||
Coñecer e utilizar axeitadamente a terminoloxía do campo da orientación e inserción profesional. | CM1 |