Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Inserción e orientación laboral | Código | 652606612 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Análise de fontes documentais | a) Análise da concepción e da presenza de obxectivos e contidos relativos a orientación profesional no currículo do módulo de FOL. (actividade grupal) b) Análise de programas e actividades de orientación non sexista (actividade grupal) c) Lecturas complementarias sobre metodoloxía didáctica e fundamentación teórica das programacións de orientación profesional (actividade individual) d) Análise dos sesgos sexistas nun libro de texto de FOL (actividade grupal) |
Sesión maxistral | O método expositivo vai ser utilizado para presentar, explicar e sintetizar os contidos dos temas que integran o programa da materia. |
Presentación oral | Presentación do traballo tutelado |
Portafolios do alumno | O portafolio do alumnado é unha actividade individual que ha de conter os seguintes apartados: - Aprendizaxes adquiridas (que sabía /que aprendín, pódese utilizar como criterio de autoavaliación os resultados de aprendizaxes) - Marcador social creado para a clasificación e xestión dos recursos web útiles para o ensino dos módulos da especialidade - Reflexión sobre o proceso de aprendizaxe (forma de afrontar o estudo, dúbidas, dificultades e superación das mesmas, temáticas para seguir aprendendo.. ) - Relación coas materias do módulo xenérico e coas materias do itinerario de FOL. - Aplicación na elaboración do TFM - Listaxe de cuestións relacionada cos contidos da materia que poden ser obxecto de observación e análise no período de prácticas. - Elaboración dun mapa conceptual dos contidos da materia e dun glosario de termos. - Temáticas relacionadas coa materia nas que cómpre seguir formándose. |
Estudo de casos | Deseño dun programa de orientación profesional que integra o enfoque de xénero para alumnado de PCPI (Programas de Cualificación Profesional Inicial). |
Traballos tutelados | Deseño dunha proposta de aprendizaxe basada en proxectos para traballar contidos de orientación profesional Deseño dunha webquest |
Proba de resposta breve | Cinco preguntas sobre cuestións teóricas e prácticas |