Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Inserción e orientación laboral | Código | 652606612 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | Deseño dunha proposta de aprendizaxe basada en proxectos ou deseño dunha webquest. (Actividade grupal) |
25 |
Estudo de casos | Deseño dun programa de orientación profesional que inclúa a perspectiva de xénero para o alumnado dun Programa de Cualificación Profesional Inicial. (Actividade grupal) |
25 |
Portafolios do alumno | Consiste nun informe no que o alumnado descrebe o proceso de aprendizaxe, as aprendizaxes adquiridas e a súa relación co resto das materias do mestrado. (Actividade individual) | 20 |
Proba de resposta breve | Cinco preguntas sobre cuestións teóricas e prácticas | 20 |
Análise de fontes documentais | - Análise de programas e actividades de orientación non sexista. (actividade grupal) - Lecturas complementarias sobre metodoloxía didáctica e fundamentación teórica das programacións de orientación profesional (actividade individual). - Análise dos sesgos sexistas nun libro de texto das materias da especialidade. (actividade grupal) |
10 |
Observacións avaliación | ||
O portafolio do alumnado
é unha actividade individual que ha de conter os seguintes apartados: Ó rematar a materia e na data que se fixe, cada grupo presenta un dossier coas actividades grupais e a ficha de autoavaliación e coavaliación das actividades grupais. Para a avaliacion do programa e da docencia van se utilizar os seguintes medios: |