Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Fundamentos metodolóxicos e profesionais do ensino das linguas e literaturas galega e castelá en educación secundaria | Código | 652608823 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Parte de Lingua e literatura castelá (Prof. Pablo Cano López) |
1. LIMIAR: REPASO DE CONCEPTOS FUNDAMENTAIS 1. 1. A noción de currículum 1. 2. Os niveis de concreción curricular no sistema educativo español 2. O DOCENTE PLANIFICA 2. 1. A programación de aula: que é?, que criterios presiden a súa elaboración? 2. 2. As unidades didácticas: que son?, como se deseñan?, cales son as condicións xerais que deben satisfacer? 3. O DOCENTE OBSERVA E VALORA 3. 1. Ideas: a avaliación 3. 1. 1. Concepto e tipos 3. 1. 2. Obxectivos, criterios e instrumentos 3. 2. Actos: que e como adoitamos avaliar os docentes de Lingua castelá e literatura? 3. 3. Propósitos: que e como debemos avaliar os docente de Lingua castelá e literatura 4. APÉNDICE: DE GRADUADO EN LINGUA E LITERATURA CASTELÁ A TRABALLADOR DO ENSINO 4. 1. O estatus laboral do docente na escola pública española 4. 2. Vías de acceso ao exercicio profesional |