Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Medio histórico e xeográfico de Galicia e a súa didáctica | Código | 652G02040 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Unidade 1: Introdución ao Medio Xeográfico e Histórico de Galicia. |
- Fundamentos da materia: que obxectivos nos marcamos? cales son os centros de interese?. - Contidos e metodoloxías: propostas. - A interdisciplinariedade e o traballo por proxectos na didáctica do medio xeográfico e histórico de Galicia. |
Unidade 2. Temas de xeografía física e humana. | - O clima, o relevo, a auga, a flora, a fauna. - A poboación. - Acción humana no medio. - As formas de vida ao longo do tempo. |
Unidade 3. Paisaxes naturais, históricas e culturais. | - Iniciación á recolleita de información sobre a paisaxe a partir de imaxes, restos e reconstrucións arqueolóxicas, obras de arte e textos escritos. - Observacións e análise de paisaxes naturais, históricas e culturais. - As fontes de información e documentación no entorno. |
Unidade 4. Evolución dende os primeiros poboadores de Galicia e as súa relacións noutros contextos universais. | - A Prehistoria e a Historia no Ensino Primario: temas e recursos. - Os centros e temas de interese do alumnado de E. Primaria. - A vida cotiá dende os primeiros poboadores. - A Arte e outras manifestacións da comunicación e da creatividade. |
Unidade 5. O coñecemento da Galicia contemporánea dende unha perspectiva interdisciplinar. | - As relacións entre a actualidade e o feito histórico nun contexto xeográfico dende as perspectivas xeográfica, histórica, lingüística, artística, etc. |
Unidade 6. Temas monográficos. | - Temas monográficos no discurso da historia e recursos para a didáctica. Nesta unidade trataranse cuestións concretas que ao longo do curso vaian xurdindo, motivadas polo interese que esperten os temas traballados, con especial atención ás propostas didácticas. |