Datos Identificativos | 2013/14 | |||||||||||||
Asignatura | Organización e xestión da empresa | Código | 730G05007 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | Exposición oral complementada có uso de medios audiovisuais coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. Exposición das ideas esenciais dos contidos e proposición de cuestións para fomentar a reflexión e o diálogo entre os estudantes |
Proba obxectiva | Proba escrita (unha ou varias) utilizada para a avaliación da aprendizaxe. Pode combinar distintos tipos de preguntas: tipo test, desenvolvemento de teoría, problemas, etc. |
Estudo de casos | Proposición ao alumno dun problema concreto (caso), o cal describe unha situación real da vida profesional, e do que debe ser capaz de analizar unha serie de feitos para chegar a unha decisión razoada. |
Prácticas a través de TIC | Actividades de carácter práctico sobre os contidos desenvolvidos nun ámbito de coñecemento concreto mediante o uso das Tecnoloxías da Información e da Comunicación. |
Traballos tutelados | Os traballos tutelados son empregados para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Poderán ser de dous tipos: - Exercicios propostos: exemplos similares aos da aula que deberán ser resoltos polos alumnos. - Portafolio do alumno: compendio de varios contidos aplicados a un caso concreto de estudo proposto polo alumno. |
Solución de problemas | Resolución de exercicios prácticos na aula, os cales servirán para afianzar os contidos traballados e que resolverán unha situación problemática concreta. |