Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura (*) | Bases para a avaliación estandarizada da linguaxe | Código | 652498008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4 | ||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||
Departamento | Psicoloxía Evolutiva e da Educación |
|||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Web | ||||||||||||||
Descrición xeral |
Os obxectivos que persigue esta materia son: . Coñecer as bases teóricas e conceptuais da avaliación da linguaxe. . Adquirir unha comprensión básica de todo o implicado na avaliación da linguaxe e a complementariedade dos diferentes procedementos. . Adquirir os coñecementos necesarios para poder realizar todos os pasos da avaliación, adaptalos aos diferentes casos e redactar o informe de avaliación. . Coñecer as diferentes fases da avaliación en grupo, como screening ou avaliación individualizada. . Coñecer as diferentes probas de avaliación da linguaxe, adaptadas ao compoñente da linguaxe a avaliar e ao caso. . Coñecer a complementariedade entre probas estandarizadas e de observación. . Adquirir os coñecementos necesarios para interpretar correctamente os resultados da avaliación e formas de devolución da información ao interesado, a familia ou o colexio. . A avaliación como instrumento para o seguimento lonxitudinal dos casos. . A avaliación como base para o programa de intervención e valoración de resultados. . Bases para a investigación en avaliación. |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |