Datos Identificativos | 2014/15 | ||||||||||||||||
Asignatura (*) | A intervención en trastornos específicos (disfonía. disartria. prebiacusias) e derivados da parálise cerebral. esquizofrenia. discapacidade intelectua | Código | 652498030 | ||||||||||||||
Titulación |
|
||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 12 | |||||||||||||
Idioma |
|
||||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||||
Departamento | Psicoloxía Evolutiva e da Educación |
||||||||||||||||
Coordinación | Correo electrónico | ||||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||
Descrición xeral |
Dentro do marco teórico do procesamento da linguaxe oral en, a formación terá un carácter fundamentalmente práctico coa utilización de casos clínicos, e elaboración de programas de tratamento específico para estas patoloxías. Os obxectivos que persigue esta materia son: · Conocer os trastornos da linguaxe. · Evaluar os distintos trastornos para un diagnóstico diferencial · Valorar a súa afectación na morfoloxía, sintáctica, semántica e pragmática destes pacientes. · Conocer o uso dos programas de intervención existentes baseados nos distintos modelos lingüísticos. · Entrenar aos alumnos nunha metodoloxía sistemática que permita a elaboración dun plan de intervención axustado ás necesidades individuais do caso. - Coñecer e realizar a intervención nas disfonías. - Adquirir ou desenvolver os recursos persoais para a intervención: habilidades sociais e comunicativas, habilidades profesionais, avaliación da propia actuación profesional, técnicas de observación, técnicas de dinamización. - Facilitar ao alumno os conceptos e bases fundamentais sobre a patoloxía de disartria, a súa etioloxía, tipos, diagnóstico diferencial, e fundamentos de intervención - Implementar os fundamentos para a intervención na disartria hipocinética de parkinson, dada a incidencia e prevalencia actual da enfermidade. - Coñecer os cambios na comunicación e a linguaxe durante o proceso de envellecemento normal e patolóxico. - Coñecer as principais técnicas de avaliación da comunicación e da linguaxe. - Coñecer as bases para poder deseñar programas de intervención na comunicación e a linguaxe no envellecemento normal e patolóxico. - Deseñar proxectos de investigación sobre a comunicación e a linguaxe na vellez. |
||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |