Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da bioloxía e xeoloxía | Código | 652601122 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. A Bioloxía e a Xeoloxía no contexto da Educación Secundaria |
1.1. Por qué e para qué ensinar ciencias (Bioloxía e Xeoloxía) na educación obrigatoria. 1.2. Estrutura Curricular. A competencia científica no marco das demais competencias. 1.3. A Bioloxía e Xeoloxía no curriculum oficial. Organización e Secuenciación. Os Obxetivos do ensino da Bioloxía e a Xeoloxía. Súa contribución á adquisición das competencias básicas |
2.- Os contidos do ensino da Bioloxía e a Xeoloxía |
2.1. A Ciencia como referente da organización dos obxetivos /contidos a ensinar. 2.2. Dos modelos científicos a os modelos escolares. A secuenciación de modelos no ensino da Bioloxía-Geoloxía 2.3. A concreción de obxetivos, contidos e criterios de avaliación en temas específicos de Bioloxía e Xeoloxía |
3.- Problemas de aprendizaxe en Bioloxía e Xeoloxía. | 3.1. As ideas e os modelos dos estudiantes, súas características e seus orixes. 3.2. Os problemas do alumnado no uso e desenvolvemento de habilidades. |
4.- O ensino da Bioloxía e a Xeoloxía. Tomando decisións sobre que e cómo ensinar e sobre qué e como avaliar | 4.1. A promoción de aprendizaxes dos estudantes. Actividades e recursos (os traballos prácticos, as saídas a o medio natural, os museos, o uso de textos e páxinas web, etc.), aplicados a temas concretos. Análise e deseño de actividades 4.2. A avaliación. Criterios, recursos. Análise e deseño. |