Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Avaliación do ensino-aprendizaxe da lingua estranxeira | Código | 652609924 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Presentación oral | Prueba oral, individual ou grupal (3 alumnos por grupo, máximo), que forma parte da avaliación final da materia. Deberá ser en inglés e ter o apoio dun sistema de exposición en pantalla, por exemplo, Powerpoint, ou as presentacións de prezi.com |
Proba obxectiva | Proba obxectiva sobre os contidos da materia. Forma parte da avaliación final. |
Proba mixta | Proba o probas que combinan o traballo en clase e as actividades prácticas sobre os contidos aprendidos. Forma parte da avaliación final. |
Análise de fontes documentais | Lectura e estudo de textos relevantes para a materia. |
Prácticas a través de TIC | Traballo coa plataforma UDC Moodle, que pode ter compoñentes prácticos e actividades engadidas. |
Aprendizaxe colaborativa | Traballo grupal na aula ou fóra dela. Tamén, no entorno virtual. |
Portafolios do alumno | Apuntamentos dos alumnos sobre as clases ou actividades reflectidas no portafolios. |
Lecturas | Lecturas diversas, obrigatorios ou voluntarias (indicarase no seu momento) que deben ou poden facer os alumnos fóra da aula. |
Estudo de casos | Análise dalgunhas probas de avaliación concretas deseñadas para programas concretos e auténticos. |
Sesión maxistral | Exposición por parte do profesor dos contidos teóricos do libro e de actividades de avaliación de exemplo para os alumnos. |