Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Química Inorgánica Avanzada | Código | 610311402 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | Anual |
Cuarto | Troncal | 8 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Utilizar a terminoloxía química, nomenclatura, convenios e unidades. | A1 |
||
Coñecer as características dos diferentes estados da materia e as teorías empregadas para describilos. | A3 |
||
Coñecer os compostos de coordinación, as súas formas de obtención, estrutura, propiedades e reactividade. | A4 A5 A6 A8 A9 A12 A14 A16 A25 |
B3 B4 |
C1 |
Coñecer os principais tipos de sólidos non moleculares, as súas formas de obtención, estrutura, propiedades e reactividade. | A4 A5 A6 A8 A9 A12 A14 A16 A25 |
B3 B4 |
C1 |
Racionalización dos principais tipos de estructuras que presentan os sólidos cristalinos en función das propiedades periódicas. | A1 A2 A24 |
B1 B2 B3 B4 |
C1 |
Adquirir os coñecementos necesarios da materia con proxección a un exercicio profesional futuro. | A1 A2 A3 A4 A5 A6 A8 A9 A12 A14 A16 A21 A25 A27 |
B1 B2 B3 B4 B6 B7 |
C1 C4 C7 C8 |
Deseñar compostos de coordinación con estructura e propiedades determinadas. | A1 A2 A4 A6 A9 A12 A14 A15 A16 |
B1 B2 B3 B4 |
C1 C4 C6 C8 |
Coñecer os principais métodos de elucidación estructural de compostos de coordinación e a súa aplicación. | A2 A3 A6 A8 A9 A12 A14 A16 A25 |
B1 B3 B4 |
C1 |
Manexar as fontes bibliográficas básicas en Química Inorgánica e utilizalas de modo eficaz. | A16 |
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 |
C1 C3 C4 C6 C7 C8 |
Relacionar a Química Inorgánica con outras disciplinas e recoñecer e valorar os procesos químicos na vida diaria. | A25 |
||
Coñecer os principais métodos de elucidación estructural de sólidos cristalinos e a súa aplicación. | A2 A3 A6 A8 A9 A14 A16 A25 |
B1 B3 B4 |
C1 |
Comprender a importancia dos compostos de coordinación e as súas aplicacións na vida diaria, así como as súas implicacións no benestar da sociedade. | A25 |
B3 B6 |
C1 C4 C6 C7 C8 |
Comprender a importancia dos sólidos non moleculares e as súas aplicacións na vida diaria, así como as súas implicacións no benestar da sociedade. | A25 |
B3 B6 |
C1 C4 C6 C7 C8 |