Discusión dirixida |
En grupos reducidos de 10 alumnos, trataránse (1) temas de actualidade en bioloxía celular e as súas implicacions, e (2) discutiránse e resolveránse cuestions teórico-prácticas relacionadas cos contenidos da asignatura e que o alumno debe resolver individualmente con anterioridade usando a bibliografía pertinente. Neste apartado ejercitaránse nas competencias B1, B4, B6, B11 y C1. |
Prácticas de laboratorio |
Nas prácticas de laboratorio, ademáis de abordar algúns aspectos teóricos relacionados cos aparatos e as metodoloxías experimentais, adquérense as destrezas manuais propias de técnicas citolóxicas sinxelas. O alumno deberá realizar unha memoria donde detallaránse o objexivo de cada práctica, o protocolo seguido e os resultados obtidos e na que o alumno deberá describir, dibuxar e interpretar as observacions levadas a cabo. A asistencia ás prácticas é condición necesaria para ser evaluado. No caso de darse circunstancias que impidan a asistencia, éstas deberán ser comunicadas ó profesor encargado e debidamente xustificadas. Neste apartado traballaránse especialmente as competencias A4, A30, A31 |
Proba mixta |
Nesta categoría inclúense tanto os dous controis da aprendizaxe que se realizarán ao longo do curso, como o exame final sobor dos contenidos teóricos e prácticos da asignatura, todos elles contendo preguntas de tipo test de dúas entradas y preguntas cortas. |
Seminario |
En grupos reducidos de 10 alumnos, traballaranse algúns temas do temario designado con antelación polo profesor, e do que cada alumno elaborará un resumo, esquema (1-2 páxinas) ou glosario de termos do que que terá que entregara copia por escrito ao profesor ao final da sesión. A sesión consiste na posta en común dirixida polo profesor do que os alumnos do grupo haxan extraído do seu traballo previo sobre dito tema. Nestas sesions exercitaránse as competencias B1,B4, B6, B8 y B11. |
Lecturas |
Poñeránse ao dispor do alumno dous documentos seleccionados relacionados cos temas introductorios á asignatura para que realice unha lectura comprensiva dos mesmos. |
Debate virtual |
Propoñeranse temas ou supostos relacionados coa asignatura, que os alumnos terán que construir ao longo do curso con as súas aportacions postas en común no foro e argumentar ou discutir as dos outros. Neste apartado exercitaránse nas competencias B1, B4, B8, B11. |