Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Botánica sistemática: Fanerogamia | Código | 610G02025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
Coñecer os procesos evolutivos que desembocaron na diversidade actual dos espermatófitos. | A1 A2 A29 |
B1 B3 B8 B9 |
C1 C3 C7 C8 |
Comprender os ciclos reprodutivos dos espermatófitos, así como as relacións entre eles e cos ciclos dos seus posibles precursores. | A1 A2 A6 A7 A19 A20 |
B1 B3 B8 |
C1 C3 C6 |
-Coñecer a organización taxonómica das fanerógamas, que reflicte as relacións evolutivas entre os distintos grupos. | A1 A7 |
B1 B2 B3 B4 B8 |
C1 C3 |
-Desenvolver capacidades de observación, descrición e identificación de plantas con semente, particularmente en relación con aqueles grupos de maior importancia económica e ecolóxica. | A2 A4 A6 A9 A11 A19 A23 A27 |
B1 B2 B3 B5 B10 |
C1 C3 |
-Aprender os métodos básicos de estudo das especies vexetais e as súas comunidades, tanto no campo como no laboratorio. | A2 A4 A6 A9 A22 A27 A29 A30 A31 |
B1 B2 B3 B5 B7 B9 |
C1 C3 C8 |
-Incentivar nos estudantes a aprendizaxe autónoma arredor dos distintos grupos de plantas con semente, facendo énfase naqueles grupos ecoloxica e economicamente importantes no NW da Península Ibérica. | A4 A9 A29 A32 |
B2 B3 B7 B8 |
C1 C6 C8 |
-Desenvolver o hábito e a capacidade para manexar de xeito adecuado e crítico a bibliografía e outras fontes de información. | A23 A26 |
B3 B8 |
C3 C8 |