Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía | Código | 611G01003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | Sesión adicada á exposición da planificación da materia e do desenrolo xeraldo semestre; así como, a unha breve introducción á teoría sociolóxica a través da explicación do programa da asignatura. |
Discusión dirixida | A partire das lecturas recomendadas, e no seu caso das exposiciones orais realizadas polos alumnos -tuteladas por la profesora-, terán lugar discusiones sobre un tema concreto, valorándose a participación activa do alumnado. |
Estudo de casos | Estudo de casos concretos da realidade social. Análisis e debate en grupos de discusión reducidos. |
Eventos científicos e/ou divulgativos | A Socioloxía económica está estreitamente conectada ao devenir social, por esto é importante cos alumnos participen en conferencias, seminarios ou outros eventos. |
Lecturas | As lecturas recomendadas sirven de base ao alumno para a compresión e reforzo das sesions maxistrales; do mesmo modo, son necesarias para desenrolar o razoamento crítico nas discusiones ou debates, e incrementan a capacidad de análise. Por tanto, valorase a dedicación do alumno as mesmas. Por outra parte, ditas lecturas, sirven á profesora como soporte para realizar exposicions oralis relativas á materia. |
Proba obxectiva | Exámenes e controles dos contidos do programa. |
Traballos tutelados | Os alumnos realizaran traballos teóricos dirixidos pola profesora. Ao menos un de eles será realizado en equipo. O obxeto e o contido dos traballos, así como, o número de membros dos equipos de traballo se acordará coa profesora, quen ademais recomendará as fontes de información e supervisará o traballo. Por outra parte, os traballos realizados en equipo serán expostos na clase polos alumnos que os realizaron. |
Sesión maxistral | Exposición oral da profesora complementada co uso de medios audiovisuais. |
Solución de problemas | A partire dos coñocementos trabajallados, resolver situacions problemáticas concretas que podan tener mais de unha posible solución. Esta actividade se realizará en grupos de discusión reducidos. |