Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua Inglesa 4 | Código | 613G01019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Sesión maxistral | (GRUPOS GRANDES con coordinadora): As clases consistirán en leccións teóricas, debates de estudantes e práctica de estudantes sobre fala, escritura e gramática. Antes dos debates, os/ás estudantes terán que ler NOTICIAS (ou ver VÍDEOS) que colgarei en Moodle. Os/ás estudantes DEBATERÁN sobre estas noticias/vídeos; despois, organizaranse en grupos e ESCRIBIRÁN as súas opinións nun ensaio argumentativo. Para ser coherente coas vosas presentacións orais en grupo (ver abaixo), introducirei un DATO DIVERTIDO in cada clase. |
10 |
Obradoiro | (GRUPOS MEDIANOS E PEQUENOS con lector): En parte dos grupos medianos e en todos os os talleres, practicaredes as vosas habilidades para falar, escoitar e traballar coa gramática. Prestarase especial atención a como realizar CV e entrevistas de traballo. En ocasións, teredes que facer deberes baseados en material que estará en MOODLE. |
10 |
Traballos tutelados | Teredes que facer dúas tarefas: (1) un CV (para o lector) e (2) unha lista de Obras Citadas en estilo MLA (para a coordinadora). En clase darémosvos as pautas para escribir tanto o CV como a lista de Obras Citadas. En canto á última, debe ter un TEMA elixido polo/a estudante e proporcionar un listado estilo MLA de: -un libro, un capítulo de libro, un artigo de JSTOR, unha páxina web e unha fonte electrónica extra (e.g. entrevista en YouTube) SOBRE O TEMA ELIXIDO |
10 |
Presentación oral | Os/as estudantes deberían facer un PROXECTO entre 5 e 10 persoas; o proxecto consistirá en inventar un PRODUTO ou MÉTODO para incentivar o sentido do HUMOR e/ou o ENTUSIASMO das persoas. Mentres se fala, os/as estudantes terán prohibido ler de calquera tipo de notas. Teredes que gravar e subir o VÍDEO do proxecto e mandalo o GUIÓN (en formatos Word e PDF) á coordinadora por correo electrónico nunha data por fixar; o resto das directrices explicaranse en clase. |
10 |
Proba mixta | As partes do exame organizaranse como segue: -LECTURA (con coordinadora): Esta parte consiste nunha proba de comprensión lectora das LECTURAS OBRIGATORIAS LONGAS, que estarán en MOODLE, e que son distintas dos relatos breves tratados nos seminarios. As devanditas LECTURAS LONGAS serán explicadas na sesión de grupo grande o último día de clase. DATA DO EXAME: 28 de maio -ESCRITURA (con coordinadora): Teredes que escribir un ensaio argumentativo sobre un tema relevante fixado pola profesora; o devandito ensaio poñerá a proba as vosas habilidades tanto coa gramática coma coa escritura tipo MLA. Así pois, o ensaio debe ter: título, introdución (hipó)tesis, corpo e conclusión. DATA DO EXAME: 28 de maio -PROBA AUDITIVA (con lector): Test de elección múltiple sobre unha gravación dunha entrevista de traballo. DATA DO EXAME: aprox. a principios de maio (anunciaranse os detalles no seu momento) -EXAME ORAL (con lector): Entrevista de traballo. DATA DO EXAME: aprox. a principios de xuño (detalles por anunciar) |
50 |
Seminario | (GRUPOS MEDIANOS coa coordinadora): En parte destes grupos, faremos exercicios de comprensión lectora de RELATOS breves que estarán colgados en MOODLE. Os/ás estudantes deben LER estes textos breves por adiantado, como tamén preparar os EXERCICIOS deMoodle que serán corrixidos en clase. |
10 |
Observacións avaliación | ||
- Para poder superar a materia, hai que sacar polo -Os/as estudantes repetidores/as que
- Os traballos deben entregarse en tempo e - Os traballos que mostren signos de plaxio - Valorarase o traballo voluntario extra dos/as - En caso de folga de profesores/ás en días de - Xa sexa na primeira ou a segunda oportunidade, - Para a oportunidade de XULLO, ademais das - Aqueles/ás alumnos/ás que se matriculasen |