-LER: Como facer exercicios de comprensión lectora |
Que é o pensamento crítico? Diferentes niveis de comprensión dun texto; gramática; vocabulario; estrutura; figuras retóricas; historia e trama; temas; caracterización; inferencia; dedución; análise; alcance e repercusión; significado e interpretación; conclusións; etc.
|
-FALAR: Como falar en público; como facer unha presentación oral; como participar nun debate; como comportarse nunha entrevista de traballo
|
Tipos de discursos; consejoss para loitar contra o medo escénico; uso de pausas, entoación e ritmo na oralidade; linguaxe corporal; cohesión e coherencia; convencer e persuadir; etc.
Os debates de clase estarán relacionados con temas relevantes como: arte e literatura, sexismo, videoxogos, obsesión coa aparencia física, capitalismo, homosexualidade, etc. Se queda tempo, aceptarei suxestións dos/ás estudantes sobre outros temas.
|
-GRAMÁTICA: Repaso e consolidación de estruturas gramaticais importantes. |
Oracións condicionais; voz pasiva; pasado con significado de presente e/ou futuro; verbos modais; verbos con partículas; casos especiais de concordancia substantivo-verbo; etc.
|