Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua Inglesa 4 | Código | 613G03019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Seminario | (GRUPOS MEDIANOS coa coordinadora): En parte destes grupos, faremos exercicios de comprensión lectora de RELATOS breves que estarán colgados en MOODLE. Os/ás estudantes deben LER estes textos breves por adiantado, como tamén preparar os EXERCICIOS deMoodle que serán corrixidos en clase. | 10 |
Proba mixta | As partes do exame organizaranse como segue: -LECTURA (con coordinadora): Esta parte consiste nunha proba de comprensión lectora das LECTURAS OBRIGATORIAS LONGAS, que estarán en MOODLE, e que son distintas dos relatos breves tratados nos seminarios. As devanditas LECTURAS LONGAS serán explicadas na sesión de grupo grande o último día de clase. DATA DO EXAME: 28 de maio -ESCRITURA (con coordinadora): Teredes que escribir un ensaio argumentativo sobre un tema relevante fixado pola profesora; o devandito ensaio poñerá a proba as vosas habilidades tanto coa gramática coma coa escritura tipo MLA. Así pois, o ensaio debe ter: título, introdución (hipó)tesis, corpo e conclusión. DATA DO EXAME: 28 de maio -PROBA AUDITIVA (con lector): Test de elección múltiple sobre unha gravación dunha entrevista de traballo. DATA DO EXAME: aprox. a principios de maio (anunciaranse os detalles no seu momento) -EXAME ORAL (con lector): Entrevista de traballo. DATA DO EXAME: aprox. a principios de xuño (detalles por anunciar) |
50 |
Sesión maxistral | (GRUPOS GRANDES con coordinadora): As clases consistirán en leccións teóricas, debates de estudantes e práctica de estudantes sobre fala, escritura e gramática. Antes dos debates, os/ás estudantes terán que ler NOTICIAS (ou ver VÍDEOS) que colgarei en Moodle. Os/ás estudantes DEBATERÁN sobre estas noticias/vídeos; despois, organizaranse en grupos e ESCRIBIRÁN as súas opinións nun ensaio argumentativo. Para ser coherente coas vosas presentacións orais en grupo (ver abaixo), introducirei un DATO DIVERTIDO in cada clase. | 10 |
Presentación oral | Os/as estudantes deberían facer un PROXECTO entre 5 e 10 persoas; o proxecto consistirá en inventar un PRODUTO ou MÉTODO para incentivar o sentido do HUMOR e/ou o ENTUSIASMO das persoas. Mentres se fala, os/as estudantes terán prohibido ler de calquera tipo de notas. Teredes que gravar e subir o VÍDEO do proxecto e mandalo o GUIÓN (en formatos Word e PDF) á coordinadora por correo electrónico nunha data por fixar; o resto das directrices explicaranse en clase. | 10 |
Traballos tutelados | Teredes que facer dúas tarefas: (1) un CV (para o lector) e (2) unha lista de Obras Citadas en estilo MLA (para a coordinadora). En clase darémosvos as pautas para escribir tanto o CV como a lista de Obras Citadas. En canto á última, debe ter un TEMA elixido polo/a estudante e proporcionar un listado estilo MLA de: -un libro, un capítulo de libro, un artigo de JSTOR, unha páxina web e unha fonte electrónica extra (e.g. entrevista en YouTube) SOBRE O TEMA ELIXIDO |
10 |
Obradoiro | (GRUPOS MEDIANOS E PEQUENOS con lector): En parte dos grupos medianos e en todos os talleres, practicaredes as vosas habilidades para falar, escoitar e traballar coa gramática. Prestarase especial atención a como realizar CV e entrevistas de traballo. En ocasións, teredes que facer deberes baseados en material que estará en MOODLE. | 10 |
Observacións avaliación | ||
- Para poder superar a materia, hai que sacar polo menos un 4 (sobre 10) en dúas partes descritas no cadro de avaliación--que son TRABALLOS TUTELADOS e EXAMES--e polo menos un 5 (sobre 10) na NOTA FINAL. -Os/as estudantes repetidores/as que queiran realizar as tarefas non obrigatorias (e.g. participación en clase) e non poidan asistir a clase por incompatibilidade horaria deberán poñerse en contacto comigo ao comezo do cuadrimestre. Entón, asignareilles outras actividades con que suplir as devanditas tarefas non obrigatorias.
- Os traballos deben entregarse en tempo e forma. Só aceptaranse entregas con atraso única e exclusivamente se hai unha causa debidamente xustificada (p. ex. cun xustificante médico). - Os traballos que mostren signos de plaxio serán cualificados cun 0. - Valorarase o traballo voluntario extra dos/as alumnos/as, que pode ser de tres formas: (1) escribir un ou dous ENSAIOS ARGUMENTATIVOS de modo individual para a coordinadora (240/250 palabras), (2) escribir un único ENSAIO DE INVESTIGACIÓN de modo individual para a coordinadora (450/500 palabras), (3) participar en solitario ou en grupo nun ESPECTÁCULO que se celebrará no mes de maio coa coordinadora e/ou o lector (entre 1 e 10 minutos por persoa e/ou grupo)-los detalles serán anunciados máis adiante. O devandito traballo voluntario extra poderá valer ata un 10% que será engadido sobre a nota final. - En caso de folga de profesores/ás en días de clase, se fose necesario, os/as docentes dotarán aos/ás estudantes de material didáctico a través de Moodle. En caso de folga de alumnos/as, os/as docentes poderían pedilos aos/ás estudantes a entrega de exercicios con que substituír o traballo dese/vos día/s. - Xa sexa na primeira ou a segunda oportunidade, os/as estudantes que non vingan ao exame serán cualificados/ás como Non presentados/ás. - Para a oportunidade de XULLO, ademais das partes do exame (50%) e os traballos tutelados (10%), os/as estudantes poderán facer as tarefas non obrigatorias da seguinte forma: (sesión maxistral: 10%) resumos do material ofrecido nas clases teóricas e redacción de ensaios fixados pola profesora; (seminario: 10%) exercicios de lectura similares aos realizados en clase; unha presentación oral individual (10%); e exercicios equivalentes aos efectuados no taller (10%). Chegado o momento, anunciarei os detalles en Moodle. - Aqueles/ás alumnos/ás que se matriculasen oficialmente a tempo parcial e teñan concedida a DISPENSA académica, como establece a normativa desta Universidade, serán avaliados/as en xuño o xullo seguindo os mesmos criterios estipulados na oportunidade de xullo. |