Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Propostas de avaliación e diagnóstico das dificultades na aprendizaxe da lectura e escritura. O caso da dislexia. | Código | 652498025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Dra. Mercedes I. Rueda Sánchez | |
1. Criterios de diagnóstico | |
2. Fases na avaliación | |
3. Utilización e valoración de probas diagnósticas | |
4. Casos prácticos | |
Dra. María Soledad Carrillo Gallego | |
5. Avaliación das dificultades en lectura. "O Diagnóstico da dislexia coa Batería DIS-ESP" | » Interese na detección e diagnóstico da dislexia » a Batería DIS - ESP (MS. Meixela, J.L. Luque e J. Alegría) · Obxectivos e proceso de diagnóstico · Fases na Avaliación: Obxectivos e Materiais · Codificación, análise e interpretación dos resultados » Estudos empíricos: · Meixela e Alegría, 2009a e 2009b · Meixela, Alegría, Miranda e Sánchez, 2011 |