Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Coñecer e realizar a intervención nas disfonías. |
|
|
|
Adquirir e desenvolver os recursos personais para a intervención: habilidades sociais e comunicativas, habilidades profesionais, avaliación da propia actuación profesional, técnicas de observación. |
|
|
|
Coñecer a clasificación, a terminoloxía e a descrición dos trastornos da linguaxe e a comunicación. |
|
|
|
Coñecer, recoñecer e discriminar entre a variedade das alteracións: as alteracións da linguaxe no envellecemento e os trastornos dexenerativos. |
|
|
|
Coñecer os principios xerais da intervención nas dificultades da linguaxe e a comunicación. |
|
|
|
Coñecer as funcións da Intervención na área da linguaxe e a comunicación: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento. |
|
|
|
Coñecer e aplicar os modelos e as técnicas de intervención. |
|
|
|
Coñecer as características diferenciais da intervención na linguaxe e a comunicación nos ámbitos familiar, clínico e asistencial. |
|
|
|
Coñecer e realizar a intervención en trastornos específicos do desenvolvemento da linguaxe as alteracións da linguaxe no envellecemento e os trastornos dexenerativos. |
|
|
|
Realizar a planificación estratéxica da intervención na área da linguaxe e a comunicación. |
|
|
|
Adquirir ou desenvolver os recursos persoais para a intervención: habilidades sociais e comunicativas, habilidades profesionais, avaliación da propia actuación profesional, técnicas de observación, técnicas de dinamización ou toma de decisións. |
|
|
|
Ser capaz de deseñar instrumentos de recollida de información en programas de intervención en linguaxe e comunicación. |
|
|
|
Capacitar para a formación ao profesionais en habilidades de comunicación con persoas maiores en contexto de saúde e enfermidade |
|
|
|
Deseñar e desenvolver programas de prevención, intervención e optimización a nivel individual e comunitario. |
|
|
|
Coñecer, seleccionar e aplicar instrumentos de avaliación psicolóxica no ámbito do envellecemento. |
|
|
|
Saber deseñar, planificar e desenvolver unha investigación científica no ámbito do lengueje e a comunicación.
|
|
|
|
Coñecer os procesos de comunicación e linguaxe no envellecemento normal, deterioración cognitiva lixeira e demencias. |
|
|
|
Saber avaliar as capacidades comunicativas e lingüísticas no envellecemento. |
|
|
|
Deseñar programas de intervención individual e grupal en comunicación e linguaxe no envellecemento normal, deterioración cognitiva lixeira e demencias. |
|
|
|
Saber deseñar unha investigación sobre algún aspecto concreto da comunicación e a linguaxe no envellecemento. |
|
|
|
XERAIS DA MATERIA
Poden informar sobre os principios xenerais da intervención nas dificultades da linguaxe e a comunicación.
Poden describir as funcións da Intervención na área da linguaxe e a comunicación: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento.
Son capaces de aplicar os modelos e as técnicas de intervención.
Poden describir as características diferenciais da intervención na linguaxe e a comunicación nos ámbitos familiar, escolar, clínico e asistencial.
Son capaces de realizar unha intervención en trastornos específicos do desenvolvemento da linguaxe os trastornos específicos da linguaxe escrita; as dificultades de lectura; os trastornos da fluidez do fala; as disartrias; as disfonías; as alteracións da linguaxe no envellecemento e os trastornos dexenerativos; as alteracións da linguaxe e a comunicación en enfermidades mentais; o mutismo selectivo y as inhibicións da linguaxe.
Son capaces de facer unha planificación estratéxica da intervención na área da linguaxe e a comunicación.
Posúen os recursos persoais para a intervención: habilidades sociais e comunicativas, habilidades profesionais, avaliación da propia actuación profesional, técnicas de observación, técnicas de dinamización ou toma de decisións.
|
AP4 AP5
|
BP2 BP4
|
CP2 CP3
|