Temas Subtemas
Cambio educativo, democracia, xusticia social e multialfabetismos. -Cambios sociais, culturais, económicos e tenolóxicos: Desafíos e respostas educativas na era dixital.
-Ecoloxía do cambio: Comprender e transformar as políticas e as practicas educativas.
-Educar e convivir na cultura global: novos escenarios, múltiples formatos e diversos alfabetismos.
Perspectivas da innovación educativa na sociedade en rede. -Características da sociedade en rede: implicacións para a educación e a formación.
-Reforma, innovación, cambio e mellora: algunhas leccións aprendidas.
-Modelos e procesos de innovación en educación.
-A tecnoloxía como factor de innovación.
-Redefinición dos roles do profesorado, os estudantes e os asesores nos procesos de innovación mediados pola tecnoloxía.
Perspectivas da investigación-acción -Enseñanza e investigación: Epistemoloxía da práctica educativa.
-Características e propósitos da investigación-acción.
-O profesorado investigador.
-Modalidades de investigación-acción.
Deseño e desenvolvemento de procesos de investigación-acción: dilemas e controversias. -Modelos do proceso de investigación-acción.
-Os ciclos de investigación-acción.
-Técnicas e instrumentos nos procesos de investigación-acción