Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica das ciencias experimentais | Código | 652601121 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. A aprendizaxe científica na Educación Secundaria | • A necesidade do coñecemento científico para comprender e buscar solucións sostibles (Axenda 21, reducción da Pegada Ecolóxica...) a situación de deterioro ambiental que afecta ó planeta (cambio climático, residuos,...) • ¿Qué cuestións específicas presenta a ensinanza-aprendizaxe das Ciencias? • A problemática da aprendizaxe do coñecemento científico e as “concepcións alternativas” |
Estratexias de ensinanza das Ciencias | • Evolución desde os inicios da ensinanza das Ciencias ata as propostas actuais de alfabetización científica-ambiental • Actitudes negativas cara a Ciência e a súa aprendizaxe |
Os contidos das Ciencias experimentais | • Tipos de contidos e o desenvolvemento curricular (enfoque ambiental, ...) • Selección, organización e secuenciación dos contidos científicos |
As actividades de ensinanza-aprendizaxe | • Tipos de actividades nas clases de Ciencias • ¿Cómo secuenciar as actividades de aula? • Selección e criterios de uso dos recursos didácticos |
A avaliación formativa en ciencias | • Os criterios de avaliación no currículo e a avaliación como regulación • Qué, cómo e cándo avaliar • Tipos e instrumentos para avaliar en ciencias |