Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Inserción e orientación laboral | Código | 652606612 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | Preguntas curtas nas que se valoran as capacidades de análise, reflexión e relación. |
20 |
Estudo de casos | O alumnado ha de escoller dous estudos de casos dunha proposta de catro. Abarcan distintas situacións problemáticas relacionadas coa utilización das TIC, coa metodoloxía de aprendizaxe basada en proxectos, coa integración do enfoque de xénero en orientación profesional e coa curación de materiais e recursos didácticas que están ó dispor na rede. |
35 |
Portafolios do alumno | Consiste nun informe no que o alumnado descrebe o proceso de aprendizaxe e as aprendizaxes adquiridas, a súa aplicación no TFM e no período de prácticas e a relación co resto das materias do mestrado. | 35 |
Análise de fontes documentais | As actividades de análise documental abordan distintas temáticas da materia: a) Análise do currículo das materias da especialidade e de dous libros de texto (actividade grupal) b) Análise de programas e actividades de orientación non sexista (actividade grupal) c) Análise de documentos que permiten profundizar nalgún dos contidos da materia e da que hase dar conta no portafolios (actividade individual) d)Análise dos sesgos sexistas nun libro de texto das materias da especialidade (actividade grupal) As actividades grupais deste apartado desénvolvense no marco da aprendizaxe colaborativa |
10 |
Observacións avaliación | ||
A cualificación final será o resultado das puntuación obtidas nas tres actividades de avaliación: Para superar a materia cómpre sacar a metade da cualificación que se asigna a cada unha das tres actividades.O portafolios do alumnado é unha actividade individual e ha de ;conter os seguintes apartados: Ó rematar a materia e na data que se fixe, cada grupo presentará un dossier no que se teñen que incluir as actividades realizadas en grupo. Ademáis das fichas de avaliación e autovaliación do traballo en grupo, hai que incorporar unha descrición e reflexión sobre o funcionamento do grupo (distribución de tarefas, número e obxectivos das reunións realizadas, cambios introducidos para a mellora do funcionamento do grupo, balance sobre o funcionamento do traballo grupal (fortalezas e debilidades que habería que mellorar). Para cualificar as actividades grupais tense en conta a Aquelas persoas que, por razóns debidamente |