Temas Subtemas
Parte de Lingua e literatura castelá
(Prof. Pablo Cano López)
1. LIMIAR: REPASO DE CONCEPTOS FUNDAMENTAIS
1. 1. A noción de currículum
1. 2. Os niveis de concreción curricular no sistema educativo español

2. O DOCENTE PLANIFICA
2. 1. A programación de aula: que é?, que criterios presiden a súa elaboración?
2. 2. As unidades didácticas: que son?, como se deseñan?, cales son as condicións xerais que deben satisfacer?


3. O DOCENTE OBSERVA E VALORA
3. 1. Ideas: a avaliación
3. 1. 1. Concepto e tipos
3. 1. 2. Obxectivos, criterios e instrumentos
3. 2. Actos: que e como adoitamos avaliar os docentes de Lingua castelá e literatura?
3. 3. Propósitos: que e como debemos avaliar os docente de Lingua castelá e literatura


4. APÉNDICE: DE GRADUADO EN LINGUA E LITERATURA CASTELÁ A TRABALLADOR DO ENSINO
4. 1. O estatus laboral do docente na escola pública española
4. 2. Vías de acceso ao exercicio profesional