Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Psicoloxía da aprendizaxe en contextos educativos | Código | 652G02007 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao período de 6-12, no contexto familiar, social e escolar. |
A4 | Identificar dificultades de aprendizaxe, informalas e colaborar no seu tratamento. |
A5 | Coñecer as propostas e desenvolvementos actuais baseado na aprendizaxe de competencias. |
A6 | Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe. |
A7 | Analizar e comprender os procesos educativos na aula e fóra de ela relativos ao período 6-12. |
A11 | Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula. |
B1 | Aprender a aprender. |
B2 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B5 | Traballar de forma colaborativa. |
B11 | Capacidade de comprensión dos distintos códigos audiovisuais e multimedia e manexo das ferramentas informáticas. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |