Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Teoría da educación | Código | 652G03001 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) | Competencias da titulación | ||
A1 Coñecer os campos da educación social e recoñecer novos ámbitos emerxentes. | A1 |
||
A2 Comprender os supostos e fundamentos históricos, pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos da acción socioeducativa e os seus ámbitos de actuación, valorando as súas implicacións. | A2 |
||
A3 Analizar as políticas de benestar social e a lexislación que sustentan os procesos de acción socioeducativa. | A3 |
||
A4 Distinguir os estadios evolutivos das persoas, e interpretar as súas implicacións educativas. | A4 |
||
A5 Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa. | A5 |
||
A16 Comprender a traxectoria da Educación Social e a configuración do seu campo e identidade profesional. | A16 |
||
B2 Redactar e presentar informes técnicos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento básico que contribúa a regular a acción socioeducativa. | B2 |
||
B3 Xerar a cultura profesional colaborativa, fomentando o traballo en rede e integrándose en grupos interdisciplinares con iniciativa e responsabilidade. | B3 |
||
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. | C1 |
||
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | C6 |