Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Dinámicas de comunicación e colaboración na acción socioeducativa | Código | 652G03020 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. A linguaxe | Orixe e desenvolvemento As diferentes linguaxes Ferramentas de comunicación: da linguaxe á comunicación O significado |
2. A comunicación na acción socioeducativa. | Concepto de comunicación Fundamentos da comunicación A comunicación e a educación Axentes e elementos na comunicación educativa Modelos do proceso de comunicación A dimensión física da comunicación educativa (dimensión física do canal e contexto físico) |
3. Colaboración, relación e participación. | Aprendizaxe colaborativa Dinámicas e técnicas de grupo A participación e o liderado educativo A comunicación organizacional A comunicación nos proxectos desenvueltos nos ámbitos da acción socioeducativa |
4. As TICs e as redes | As TICs e as redes como facilitadoras da comunicación e a colaboración Propaganda, publiciudade e estratexias de mercado Medios de comunicación de masas e comunicación |
5. A educación emocional na comunicación | As emocións e os sentimentos na educación. A educación emocional no ásmbito socioeducativo A persuasión na comunicación educativa A intelixencia emocional e social O humor nas organización |
6. O liderado educativo e os estilos comunicativos | O liderado educativo A comunicación persoal e os estilos comunicativos Habilidades comunicativas Linguaxe verbal, non verbal e paraverbal Dinámicas e estratexias de comunicación en público: o educador como comunicador |