Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía da educación | Código | 652G03028 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición | Cualificación |
Investigación (Proxecto de investigación) | Os contidos explicitados nas clases durante as sesións maxistrais serán avaliados e tidos en conta na parte teórica do traballo teórico práctico col que se avalía a asignatura. Mentras que na parte empírica o alumnado terá que facer a súa aportación, mediante nova información, análises e conclusións. |
40 |
Discusión dirixida | Trátase de agudizar o razoamento crítico nesta materia e utilizar as categorías de análise plantexadas en cada sesión dedicada ós temas de discusión. Esta parte de asignatura intentará medir ou avaliar a participación, implicación e interese do alumno. O que, xunto coa asistencia correspondente, vería a supoñer aproximadamente un 20% da avaliación final. |
20 |
Traballos tutelados | A asignatura avaliarase fundamentalmente pola calidade do traballo teórico práctico que presente o alumnado ao rematar as clases. Ese traballo suporá o 80% da avaliación tendo en conta os contidos teóricos explicitados en clases, mentras que a parte práctica ou empírica busca demostrar a capacidade analítica e de resultados dol alumnado. |
40 |
Observacións avaliación | ||
En definitiva, estamos a falar dun 40% da avaliación da asignatura por medio do traballo práctico ou analítico desenvolto polo alumnado, outro 40% pola avaliación do seus coñecementos e/ou contidos teóricos (marco teórico e procura da información existente) e, aproximadamente, outro 20% en base a asistencia, participación, implicación e interese do alumnado.
Este sistema de avaliación se establece como fórmula para unha evaluación continua e presencial, que so pode darse na primeira convocatoria ordinaria da asignatura. Para o resto das convocatorias, haberá un examen sobre os contidos teóricos da asignatura, así como unha parte práctica a desenvolver tamén na proba escrita. |