Metodoloxías Descrición Cualificación
Investigación (Proxecto de investigación) Os contidos explicitados nas clases durante as sesións maxistrais serán avaliados e tidos en conta na parte teórica do traballo teórico práctico col que se avalía a asignatura.
Mentras que na parte empírica o alumnado terá que facer a súa aportación, mediante nova información, análises e conclusións.
40
Discusión dirixida Trátase de agudizar o razoamento crítico nesta materia e utilizar as categorías de análise plantexadas en cada sesión dedicada ós temas de discusión.
Esta parte de asignatura intentará medir ou avaliar a participación, implicación e interese do alumno. O que, xunto coa asistencia correspondente, vería a supoñer aproximadamente un 20% da avaliación final.
20
Traballos tutelados A asignatura avaliarase fundamentalmente pola calidade do traballo teórico práctico que presente o alumnado ao rematar as clases. Ese traballo suporá o 80% da avaliación tendo en conta os contidos teóricos explicitados en clases, mentras que a parte práctica ou empírica busca demostrar a capacidade analítica e de resultados dol alumnado.
40
 
Observacións avaliación
En definitiva, estamos a falar dun 40% da avaliación da asignatura por medio do traballo práctico ou analítico desenvolto polo alumnado, outro 40% pola avaliación do seus coñecementos e/ou contidos teóricos (marco teórico e procura da información existente) e, aproximadamente, outro 20% en base a asistencia, participación, implicación e interese do alumnado.

Este sistema de avaliación se establece como fórmula para unha evaluación continua e presencial, que so pode darse na primeira convocatoria ordinaria da asignatura.

Para o resto das convocatorias, haberá un examen sobre os contidos teóricos da asignatura, así como unha parte práctica a desenvolver tamén na proba escrita.