Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Desenvolvemento e prevención de condutas aditivas | Código | 652G03035 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A1 | Coñecer os campos da educación social e recoñecer novos ámbitos emerxentes. |
A5 | Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa. |
A7 | Aplicar metodoloxías educativas e dinamizadoras da acción socioeducativa. |
A8 | Detectar factores de vulnerabilidade, de exclusión e de discriminación social que dificulten a inclusión social, escolar e laboral de persoas e colectivos |
A12 | Mediar en situacións de risco e conflito. |
A14 | Identificar e emitir xuízos razoados sobre problemas socioeducativos para mellorar a práctica profesional. |
A21 | Deseñar e implementar procesos de avaliación de programas e estratexias de intervención socioeducativa en diversos contextos. |
B1 | Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir criticamente a información. |
B4 | Deseñar e impulsar espazos socioeducativos en contextos de diversidade atendendo á igualdade de xénero, á equidade e respecto aos dereitos humanos, favorecendo o empoderamento das persoas e colectivos ubicados en situacións de desvantaxe social. |
B5 | Capacidade de mostrar actitudes coherentes coas concepcións éticas e deontolóxicas propias da profesión. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |