Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura (*) | Cuestións filosóficas do mundo contemporáneo | Código | 652G03036 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||
Departamento | Filosofía e Métodos de Investigación en Educación |
|||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Web | http://www.udc.es (página Web de la Facultad de Ciencias de la Educación) | |||||||||||||
Descrición xeral |
A materia "Cuestiones filosóficas do mundo contemporáneo" proponse prantexar ó alumno, desde una perspectiva filosófica (polos conceptos e teorías ós que se recurre, tomados do pensamento do século XX), unha reflexión sobre algúns dos principais desafíos que ten de afrontar a sociedade contemporánea. Trátase de cuestións que afectan, desde un punto de vista reflexivo, ó labor dos educadores sociais, pois as dificultades prácticas que estes teñen que afrontar non poden desligarse dalgúns dos grandes problemas abordados pola filosofía do pasado século. Cuestiones coma o debate en torno á posmodernidade, a presencia da barbarie na historia máis recente, a crítica dunha racionalidade unilateralmente orientada ó científico-técnico, os procesos de emancipación da muller ou a impronta da secularización nanosa situación cultural cóntanse entre os asuntos a reflexionar a partir de textos filosóficos. |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |