Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura | Fundamentos de avaliación e diagnóstico | Código | 652G04010 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Código | Competencias da titulación |
A8 | Coñecer os fundamentos do proceso de avaliación e diagnóstico. |
A9 | Coñecer e aplicar os modelos, técnicas e instrumentos de avaliación. |
A16 | Coñecer as características diferenciais da intervención logopédica nos ámbitos familiar, escolar, clínico-sanitario e asistencial. |
A22 | Saber deseñar, programar e avaliar a actuación logopédica. |
A30 | Coñecer a actuación profesional e os contornos onde se desenvolve a práctica. |
B3 | Apreciar as distintas manifestacións da diversidade. |
B8 | Capacidade de observar e de escoitar de forma activa. |
B9 | Capacidade de organizar e planificar. |
B11 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B16 | Resolver problemas de forma efectiva. |
B21 | Tomar decisións con autonomía e responsabilidade. |
B24 | Traballar en equipo e, de ser o caso, de forma interdisciplinar. |
C3 | Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |