Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Coñecer o patrimonio cultural do Noroeste peninsular dende un punto de vista diacrónico. |
A2 |
Estar capacitado para investigar en temas de patrimonio cultural eurorrexional. |
A3 |
Coñecer os diferentes bens e recursos patrimoniais que identifican tanto a Galicia como ó Norte de Portugal, para o desenvolvemento de convenios de colaboración e conservación conxuntos. |
A5 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento en temas eurorrexionais. |
A9 |
Coñecer os textos historiográficos como fontes literarias e as técnicas historiográficas. |
A11 |
Coñecer e preparar estratexias de desenvolvemento cultural a nivel eurorrexional. |
A16 |
Coñecer os Museos e Arquivos da eurorrexión: fondos, organización e posibilidades de traballo investigador. |
A19 |
Manexar as TICs en relación co patrimonio cultural eurorrexional. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B9 |
Capacidade de análise e de síntese aplicada á xestión e organización da |
B10 |
Capacidade de xestión da información relevante. |
B11 |
Capacidade de uso e adaptación de diversas técnicas de comunicación oral e escrita cos usuarios da información. |
B14 |
Capacidade de organización e planificación do traballo propio. |
B15 |
Capacidade de integración en equipos multidisciplinares. |
B16 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade no ámbito do exercicio |
B17 |
Capacidade para a adaptación a cambios no entorno. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |