Datos Identificativos | 2014/15 | |||||||||||||
Asignatura (*) | Automatización | Código | 770G02028 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||
Departamento | Enxeñaría Industrial |
|||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Web | http://campusvirtual.udc.es/moodle/ | |||||||||||||
Descrición xeral |
OBXECTIVOS DA MATERIA: - Coñecer a estrutura e compoñentes básicos dun sistema automatizado. A parte operativa. Sensores, actuadores, interfaces. A parte de control. Controladores. - Manexo e instalación de autómatas programables. Metodoloxías de deseño. Grafcet e Gemma. - Aplicar os coñecementos para abordar o deseño e desenvolvemento de sinxelos proxectos de automatización. Descriptores: Principios de control e automatización. Sistemas de lóxica cableada. Sistemas de lóxica Programada. Robótica industrial. Ademais preténdese: - Empregar ferramentas software para o deseño e a simulación de automatismos. - Expor a automatización cableada e programada de sistemas secuenciales. - Desenvolver a automatización de diversas plantas dispoñibles nos laboratorios, empregando autómatas programables. Ao acabar a materia os estudantes serán capaces de: - Expor a estrutura xeral dun sistema automatizado coas diferentes tecnoloxías e equipos máis habituais. - Escribir funcións lóxicas de control de sistemas combinacionales e secuenciales sinxelos. - Analizar o funcionamento de esquemas de automatismos cableados eléctricos, pneumáticos e hidráulicos. - Describir a estrutura e o funcionamento dos autómatas programables (PLCs). - Deseñar e desenvolver programas de control con PLCs. - Expor os conceptos elementais da análise temporal de sistemas continuos, das accións de control e do emprego de reguladores. Obxectivos transversais: - O estudante poderá mellorar a súa organización do tempo de traballo (pola imposición de tarefas con prazos e requisitos) e a súa aprendizaxe autónoma (polo manexo de diversas ferramentas e fontes de información). |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |