Datos Identificativos 2011/12
Asignatura (*) Investigación avaliativa en programas e servizos educativos Código 652439016
Titulación
MESTRADO UNIVERSITARIO EN INNOVACIÓN, ORIENTACIÓN E AVALIACIÓN EDUCATIVA
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Galego
Prerrequisitos
Departamento Filosofía e Métodos de Investigación en Educación
Coordinación
Salvador González, Xabier de
Correo electrónico
javier.desalvador@udc.es
Profesorado
Salvador González, Xabier de
Correo electrónico
javier.desalvador@udc.es
Web
Descrición xeral

Competencias do título
Código Competencias da titulación

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
AI2
AI4
AI9
AI13
AI14
BI1
BI3
BI4
CM1
CM6
CM8

Contidos
Temas Subtemas
1. Investigación avaliativa: conceptualización e modelos
2. Fases avaliativas
3. Deseños de avaliación e indicadores de calidade
4. Normas internacionais de avaliación de programas e informe de avaliación


Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Actividades iniciais 1 0 1
Sesión maxistral 10 15 25
Análise de fontes documentais 0 20 20
Traballos tutelados 2 5 7
Proba de ensaio 2 0 2
Discusión dirixida 6 12 18
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Actividades iniciais exposición xeral da materia e o seu desenvolvemento
Sesión maxistral exposicións da temática
Análise de fontes documentais lectura e revisión das fontes bibliográficas
Traballos tutelados desenvolvemento dun traballo avaliativo en grupo ou individual
Proba de ensaio
Discusión dirixida debate dos temas

Atención personalizada
Metodoloxías
Sesión maxistral
Análise de fontes documentais
Traballos tutelados
Descrición
resolución de dúbidas en titoría

Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Sesión maxistral asistencia e participación 10
Traballos tutelados estructura, adecuación, argumentación e fontes bibliográficas utilizadas 50
Discusión dirixida participación e argumentación 15
Proba de ensaio 25
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica Comité Conjunto de Estándares para la evaluación educativa (1998). Estándares para la evaluación de programas. Bilbao: Edic. Mensajero
REBOLLOSO, E.; FERNÁNDEZ-RAMIREZ, B. y CANTÓN, P. (2008). Evaluación de programas de intervención social. Madrid: Edit. Síntesis
STUFFLEBEAM, D.L. y SHINKFIELD, A.J. (2007). Evaluation Theory, Models & applications. San Francisco, CA: Jossey-Bass
AEC (2000). Guía para la Gestión de la Calidad de los Servicios Públicos (Adaptación de la Norma UNE-EN-ISO 9004-2). Madrid: MAP
ALVIRA MARTÍN, F. (1991). Metodología de la evaluación de programas. (Cuadernos Metodológicos, 2). Madrid: CIS

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías