Datos Identificativos | 2011/12 | ||||||
Asignatura (*) | Procesos Psicolóxicos Básicos e Dificultades no Desenvolvemento e Adquisición da Lecto-Escritura | Código | 652466110 | ||||
Titulación |
|
||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | |||
Idioma | |||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Psicoloxía Evolutiva e da Educación |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral | Esta materia trata del aprendizaje lecto-escritor. En este sentido el alumno debe adquirir los conocimientos básicos implicados en la adquisición y desarrollo de la lecto-escritura. Todo ello ha de reflejarse en la aplicación del conocimiento a la resolución de problemas prácticos (diagnóstico e intervención en las dificultades de aprendizaje de al lecto-escritura) |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |