TEMA 1 GONZÁLEZ
GONZÁLEZ, Mª Teresa (2006): Las organizaciones escolares: dimensiones y
características. En Mª Teresa GONZÁLEZ (Coord.), Organización y Gestión de Centros Escolares: dimensiones y procesos. Madrid,
Pearson-Prentice Hall, pp. 25-40. SANTOS
GUERRA, Miguel Ángel (2007): Enseñar o el
oficio de aprender. Organización escolar y desarrollo profesional. Sevilla,
MAD, pp. 18-21. GIMENO
SACRISTÁN, José (2000): La educación
obligatoria: su sentido educativo y social. Madrid, Morata, pp. 21-31. NIETO
CANO, José Miguel (2006): Perspectivas teóricas de la organización escolar. En
Mª Teresa GONZÁLEZ (Coord.), Organización
y Gestión de Centros Escolares: dimensiones y procesos. Madrid,
Pearson-Prentice Hall, pp. 1-23. TEMA 2 VIÑAO
FRAGO, Antonio (2004): Escuela para
todos. Educación y modernidad en la España del siglo XX. Madrid, Marcial
Pons, pp. 131-147. PUELLES
BENITEZ, Manuel de (2006): Problemas
actuales de política educativa. Madrid. Morata, pp. 78-85. GÓMEZ
LLORENTE, Luis (2004): De dónde venimos y adonde vamos. Bosquejo de una
trayectoria. En José GIMENO SACRISTÁN e Jaume CARBONELL SEBARROJA (Coords.), El sistema educativo: una mirada crítica. Barcelona.
Cisspraxis, pp. 13-38. TIANA
FERRER, Alejandro (2004): La política educativa en los hechos: escolarización y
financiación. En José GIMENO SACRISTÁN e Jaume CARBONELL SEBARROJA (Coords.), El sistema educativo: una mirada crítica. Barcelona.
Cisspraxis, pp. 109-123. SAN
MARTÍN ALONSO, Ángel e BELTRÁN LLAVADOR, Francisco (2004): Las organizaciones
escolares a prueba de reformas. En José GIMENO SACRISTÁN e Jaume CARBONELL
SEBARROJA (Coords.), El sistema
educativo: una mirada crítica. Barcelona. Cisspraxis, pp. 143-158. VIÑAO
FRAGO, Antonio (2004): Escuela para
todos. Educación y modernidad en la España del siglo XX. Madrid, Marcial
Pons. (Cronología, pp. 269-276). TEMA 3 TORRES
SANTOMÉ, Jurjo (2004): El contexto sociocultural de la enseñanza. En José
GIMENO SACRISTÁN e Jaume CARBONELL SEBARROJA (Coords.), El sistema educativo: una mirada crítica. Barcelona. Cisspraxis,
pp. 39-53. BELTRÁN
LLAVADOR, Francisco e SAN MARTÍN ALONSO, Ángel (2000): Diseñar la coherencia escolar. Madrid. Morata, (Capítulo II. La
escuela: un espacio de contradicciones, pp. 36-59). Esquema
de estruturas organizativas. HARGREAVES,
Andy e FINK, Dean (2008): El liderazgo
sostenible: siete principios para el liderazgo en centros educativos
innovadores. Madrid, Morata / Ministerio de Educación y Ciencia,
p. 123. COVEY,
Stephen R. (2009): El líder interior.
Como transmitir e inspirar los valores que conducen a la grandeza. Barcelona. Paidós, páxs. 42-43. SAN
FABIÁN MAROTO, José Luis (2003): Liderazgo ¿educativo? Organización y Gestión Educativa: Revista del Forum Europeo de
Administradores de la Educación, Vol. 11, Nº 6, p. 35. ESTRUCH
TOBELLA, Joan (2008): Dirección escolar, corporativismo y profesionalidad, o de
cómo un proyecto autogestionario acabó deborado por la inercia funcionarial. En
Mariano FERNÁNDEZ ENGUITA e Eduardo TERRÉN LALANA (coords.), Repensando la organización escolar. Madrid.
Akal, pp. 171-203. SAN
FABIAN MAROTO, José Luis (2006): La coordinación docente: condiciones
organizativas y compromiso profesional. Participación
Educativa, Nº 3 (Novembro), pp. 6-11. Lexislación
vixente sobre organización educativa (na clase irase especificando a
lexislación que é preciso consultar e analizar). [DOCUMENTAL]: ALLEWAY, Lynn (Dir.) (1997): Modern Times, Testing Times. Reino
Unido, BBC / Lynn Alleway. TEMA 4 CLEMENTE
LINUESA, María (2010): Diseñar el curriculum. Prever y representar la acción. En José
Gimeno Sacristán (comp.), Saberes e
incertidumbres sobre el curriculum. Madrid, Morata, pp. 281-293. SANTOS
GUERRA, Miguel Ángel (2010): El proyecto de centro: Una tarea comunitaria, un
proyecto de viaje compartido. En José Gimeno Sacristán (comp.), Saberes e incertidumbres sobre el curriculum.
Madrid, Morata, pp. 294-310. SANTOS
GUERRA, Miguel Ángel (2007): Enseñar o el
oficio de aprender. (Capítulo 6. Autonomía de los centros escolares).
Sevilla, MAD, pp 83-96. MARTÍN
RODRÍGUEZ, Eustaquio (2010): Mejorar el curriculum por medio de su evaluación.
En José Gimeno Sacristán (comp.), Saberes
e incertidumbres sobre el curriculum. Madrid. Morata, pp. 620-636. TEMA 5 TORRES
SANTOMÉ, Jurjo (2001): La construcción de la escuela pública como institución
democrática: poder y participación de la comunidad. En José
Gimeno Sacristán (Coord.), Los retos de
la enseñanza pública. Madrid, Akal, pp. 105-146. TORRES
SANTOMÉ, Jurjo (2011): La justicia
curricular. El caballo de Troya de la cultura escolar. Madrid. Morata, pp.
280-294.(Modelos de relación entre institucións escolares y familias). SAN
FABIÁN MAROTO, José Luis (2009): Participar en las organizaciones educativas:
un ejercicio de ciudadanía, en Miguel Ángel Santos Guerra. (Coord.). Escuelas para la democracia: cultura,
organización y dirección de instituciones educativas. Santander, Wolters
Kluwer / Consejería de Educación de Cantabria, pp. 185-208. REVISTAS DE INTERESE Aula de Innovación Educativa. Aula Gestión. Cuadernos de Pedagogía. Kikiriki. Cooperación Educativa. Organización y Gestión Educativa. Revista de Educación. LEXISLACIÓN SOBRE ORGANIZACIÓN EDUCATIVA LEI 3/1983, de 15 de xuño, de Normalización Lingüística. (14-07-1983). LEY ORGÁNICA 8/1985, de 3 de julio, reguladora del Derecho a la Educación. (BOE
04-07-1985). LEY 27/2005, de 30 de noviembre, de fomento de la educación y la cultura de la paz. (BOE 01-12-2005). LEI ORGÁNICA 2/2006, do 3 de mayo, de educación. (BOE
15-05-2006, versión en galego). REAL DECRETO 732/1995, de 5 de mayo, por el que se establecen los derechos y los deberes de los alumnos y
las normas de convivencia en los centros. (BOE 02/06/1995). REAL DECRETO 806/2006, de 30 de junio, por el que se establece el calendario de aplicación de la nueva
ordenación del sistema educativo, establecida por la Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación. (BOE 14-07-2006). Real decreto 1513/2006, de 7 de diciembre, por el que se establecen las
enseñanzas mínimas de educación primaria. (BOE 08-12-2006). REAL DECRETO 132/2010, de 12 de febrero, por el que se establecen
los requisitos mínimos de los centros
que impartan las enseñanzas del segundo ciclo de la educación infantil, la
educación primaria y la educación secundaria. (BOE 12-03-2010). Decreto 374/1996, do 17 de outubro, polo que se aproba o Regulamento orgánico das escolas de
educación infantil e dos colexios de educación primaria. (DOG 21-10-96, Corrección de erros DOG
06-11-96 e DOG 08-01-97). Decreto 7/1999, do 7 de xaneiro, polo que se implantan e
regulan os centros públicos integrados
de ensinanzas non universitarias.
(DOG 26-01-1999). Decreto 201/2003, do 20 de marzo, polo que se desenvolve a autonomía na xestión económica dos centros
docentes públicos non universitarios. (DOG
04-04-2003). Decreto 30/2007, do 15 de marzo, polo que se regula a admisión do alumnado en centros
docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas reguladas na
Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación. (DOG 16-03-2007). Decreto 85/2007, do 12 de abril, polo que se crea e se
regula o Observatorio Galego da
Convivencia Escolar.
(DOG 08-05-2007). Decreto
29/2007,
do 8 de marzo, polo que se regula a selección,
nomeamento e cesamento dos directores e directoras dos centros docentes
públicos que imparten ensinanzas reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de
maio, de educación. (DOG
12-03-2007). Decreto 130/2007, do 28 de xuño, polo que se establece o currículo da educación primaria na
Comunidade Autónoma de Galicia. (DOG
09-07-2007). Decreto 79/2010, do 20 de maio, para o plurilingüismo no ensino non universitario de Galicia (DOG 25/05/2010). Orde do 22 de xullo de 1997 pola que se regulan determinados aspectos de
organización e funcionamento das escolas
de educación infantil, dos colexios de educación primaria e dos colexios de
educación infantil e primaria dependentes da Consellería de Educación e
Ordenación Universitaria.
(DOG 02-09-1997). Orde do 3 de outubro de 2000 pola que se dictan instruccións para o
desenvolvemento do Decreto 7/1999 polo que se implantan e regulan os centros públicos integrados de
ensinanzas non universitarias. (DOG
02-11-2000). Orde do 23 de novembro de 2007 pola que se regula a avaliación na educación primaria na Comunidade Autónoma de Galicia. (DOG 30-11-2007). Orde do 17 de marzo de 2007 pola que se regula o procedemento para a admisión do alumnado no segundo ciclo
de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e
bacharelato en centros docentes sostidos con fondos públicos. (DOG 19-03-2007). Orde do 29 de maio de 2008 pola que se establece o procedemento para a
implantación da xornada lectiva en
sesión única de mañá ou mixta nas escolas de educación infantil, colexios de
educación infantil e primaria, colexios rurais agrupados, centros públicos
integrados, centros de educación especial e centros privados concertados. (DOG 06/06/2008) Preacordo de 10 de xullo de 2009 sobre os agrupamentos do alumnado de educación infantil e primaria para os
efectos de constitución de unidades. Orde do 28 de xuño de 2010 pola que se modifican parcialmente as
ordes do 1 de agosto de 1997, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento
do Decreto 324/1996, polo que se aproba o regulamento orgánico dos institutos
de educación secundaria e se establece a súa organización e funcionamento, do 22 de xullo de 1997, pola que se
regulan determinados aspectos de organización e funcionamento das escolas de
educación infantil, dos colexios de educación primaria e dos colexios de
educación infantil e primaria dependentes da Consellería de Educación e
Ordenación Universitaria, e do 3 de
outubro de 2000, pola que se ditan instrucións para o desenvolvemento do
Decreto 7/1999, polo que se implantan e regulan os centros públicos integrados
de ensinanzas non universitarias. (DOG
06-07-2010). Orde
do 6 de outubro de 2010
pola que se regula o desenvolvemento da avaliación
de diagnóstico na Comunidade Autónoma de Galicia (15-10-2010). Orde
do 21 de decembro de 2010
pola que se regula o procedemento de avaliación das
direccións dos centros docentes públicos en que se imparte algunha das
ensinanzas reguladas na Lei orgánica de educación. (DOG
31-12-2010). Orde do 24 de maio de 2011 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2011-2012, nos centros docentes
sostidos con fondos públicos. (DOG
30-05-2011).
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