Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Contribuír á boa xestión da asignación de recursos tanto no ámbito privado como no público. |
A2 |
Identificar e anticipar problemas económicos relevantes en relación coa asignación de recursos en xeral, tanto no ámbito privado como no público. |
A3 |
Aportar racionalidade á análise e á descripción de calquera aspecto da realidade económica. |
A4 |
Avaliar consecuencias e distintas alternativas de acción e seleccionar as mellores, dados os obxectivos. |
A5 |
Emitir informes de asesoramento sobre situación concretas da economía (internacional, nacional ou rexional) ou de sectores da mesma. |
A6 |
Redactar proxectos de xestión económica a nivel internacional, nacional ou rexional. Integrarse na xestión empresarial. |
A7 |
Identificar as fontes de información económica relevante e o seu contido. |
A8 |
Entender as institucións económicas como resultado e aplicación de representacións teóricas ou formais acerca de cómo funciona a economía. |
A9 |
Derivar dos datos información relevante imposible de recoñecer por non profesionais. |
A10 |
Usar habitualmente a tecnoloxía da información e as comunicación en todo a seu desempeño profesional. |
A12 |
Aplicar á análise dos problemas criterios profesionais baseados no manexo de instrumentos técnicos. |
A13 |
Comunicarse con fluidez no seu contorno e traballar en equipo. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A8 A9 A10 A12 A13
|
|
|
|
A1 A2 A3 A4 A7 A9 A12
|
|
C2 C3 C4 C6 C7 C8
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
17 |
34 |
51 |
Discusión dirixida |
12 |
10 |
22 |
Presentación oral |
10 |
30 |
40 |
Proba mixta |
3 |
28 |
31 |
Proba mixta |
1 |
0 |
1 |
|
Atención personalizada |
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
|
Discusión dirixida |
|
Presentación oral |
|
Proba mixta |
|
Proba mixta |
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Discusión dirixida |
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Presentación oral |
|
15 |
Discusión dirixida |
|
15 |
Proba mixta |
|
70 |
Proba mixta |
|
0 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
FAIÑA MEDIN, J.A. ( 2003). A Teoría de Xogos: O nobel de Economía e moito máis.... A Coruña, UDC
FERNANDEZ DE CASTRO, J. e DUCH BROWN, N., (2003). Economía Industrial: Un enfoque estratégico. Madrid, McGraw-Hill
PEPALL, L., RICHARDS, D.J. and NORMAN, G (2002). Industrial Organization: Contemporary Theory and Practice. Ohio, South-Western, Thomson Learning
TIROLE, J., (1990). Teoría de la Organización Industrial. Ariel, Barcelona, |
|
Bibliografía complementaria
|
PHLIPS, L., (1995). Competition Policy: A Game-Theoretic Perspective. Cambridge University Press
Motta. M., (2004). Competition Policy: Theory and Practice. Cambridge University Press |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|