Datos Identificativos 2012/13
Asignatura (*) Norma e Uso- Inglés Código 613445013
Titulación
Mestrado Universitario en Lingua e Usos Profesionais
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 4
Idioma
Inglés
Prerrequisitos
Departamento Filoloxía Inglesa
Coordinación
Crespo Garcia, Maria Begoña
Correo electrónico
begona.crespo.garcia@udc.es
Profesorado
Crespo Garcia, Maria Begoña
Correo electrónico
begona.crespo.garcia@udc.es
Web http://http://www.udc.es/filo/html/master/master.html
Descrición xeral Lingua estándar. Estándar e corrección lingüística oral e escrita. Niveis de lingua e niveis de fala. O contorno sociocultural. O uso da lingua no eido empresarial.

Competencias do título
Código Competencias da titulación
A14 Que saiban desenvolver calquera tipo de texto oral ou escrito en diferentes ámbitos profesionais relacionados coa comunicación.
A15 Que posúan un dominio dos recursos lingüisticos especializados da lingua da súa elección (español/ galego/ inglés).
B5 Que sexan capaces de integrar coñecementos diversos.
B6 Que saiban formular xuízos a partir dunha información que pode ser incompleta ou limitada.
B7 Que saiban realizar reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
B8 Que sexan capaces de comunicar as súas conclusións e os coñecementos que as sustentan a públicos especializados e non especializados de forma clara.
B9 Que posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando e aprendendo dun modo autónomo.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
AP14
AP15
BP5
BP6
BP7
BP8
BP9
CM2
CM3
CM4
CM5
CM6
CM7
CM8

Contidos
Temas Subtemas
1. English for Specific Purposes
1.1 Academic writing. An outline
1.2 Stylistic and linguistic characteristics
2. Analysis of specialised texts 2.1 Persuading people
2.2 Brochures
3. Varieties of English 3.1 The influence of the cultural background
3.2 The attitudinal component
4. Business communication 4.1 Oral communication: presentations
4.2 Web pages
5. Internationalisation

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Actividades iniciais 2 0 2
Sesión maxistral 20 24 44
Discusión dirixida 2 1 3
Lecturas 0 16 16
Prácticas a través de TIC 10 5 15
Traballos tutelados 4 5 9
 
Atención personalizada 11 0 11
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Actividades iniciais Primeira aproximación ao tipo de traballo que se vai desenvolver ao longo da materia: exemplos de lecturas, casos prácticos, traballos que se van pedir, etc.
Sesión maxistral Explicación dos pasos necesarios para
a elaboración de materiais con que transmitir correctamente distintos tipos de información relacionada fundamentalmente co mundo empresarial e as distintas profesións.
Discusión dirixida Debate con orientacións sobre distintos aspectos teóricos das técnicas de documentación i expresión oral e escrita en distintos contextos.
Lecturas Lecturas obligatorias sobre os temas da materia.
Prácticas a través de TIC Elaboración de materiais web coas indicacións recibidas nas sesións previas e aplicando os coñecementos adquiridos nas materias do primeiro cuatrimestre.
Traballos tutelados Elaboración do traballo fin de materia que aglutina os coñecementos adquiridos e que consistirá na creación dunha páxina web con información nova sobre unha empresa e folletos informativos sobre a mesma.

Atención personalizada
Metodoloxías
Discusión dirixida
Prácticas a través de TIC
Traballos tutelados
Descrición
Faranse preguntas na aula sobre o contido das lecturas e valoraranse as distintas opinións así como o xuiza crítico dos estudantes. A atención personalizada supón unha valoración minuciosa do traballo individual do estudante.

Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Discusión dirixida Valorarase a participación, a capacidade de argumentación e a capacidade crítica. 15
Lecturas Valorarase a comprensión, capacidade de análise e síntese. 20
Prácticas a través de TIC Terase en conta a habilidade do alumnado para poñer en práctica os coñecementos adquiridos nesta materia traballando na aula net con diversos programas informáticos ao seu dispor. 25
Traballos tutelados Supoñen o cumio da adquisición da materia impartida na aula e a práctica realizada. Consistirá na elaboración dunha páxina web correspondente aunha empresa ficticia e uns folletos ficticios sobre a mesma. 40
 
Observacións avaliación

É indispensable acadar un 50% da puntuación en cada una das actividades para poder aprobar a materia. A incorrección lingüística será ida en conta tanto nos traballos escritos coma nos orais e penalizará a calificación obtida.


 


As persoas matriculadas a tempo parcial e que solicitasen e obtivesen dispensa académica deberán entregar as actividades avaliábeis nas condicións e nos prazos específicos que se establecerán a tal efecto e que se comunicarán ao alumnado afectado no inicio do curso.


Fontes de información
Bibliografía básica Lesikar (2004). Basic Business Communication Skills for Empowering.
Andrea J. Rutherfoord (1991). Basic Communication Skills for Technology. Prentice Hall
http://www.khake.com/page66.html (). Communication skills.
Mary Ellen Guffey (2007). Essentials of business communication . Australia : Thomson South-Western
Vera Hughes and David Weller (1991). Self presentation skills . Basingstoke : Macmillan
Nell Ann Pickett, Ann A. Laster (2000). Technical English writing, reading, and speaking . New York : Longman
Bienvenu, Sherron. (2000). The presentation skills workshop helping people create and deliver great presentations. New York : Amacom
http://www.computeruser.com/articles/view/418b54b5ed3aa56eb8c086b813719708 (). Top Rules for an Effective Email Communication.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente
Arquitectura da Información en Sedes Web/613421103
Contidos para Páxinas Web e Bibliotecas Dixitais/613421108

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

Requirese un nivel C1 no dominio da lingua inglesa.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías