Datos Identificativos 2012/13
Asignatura (*) Prácticas Externas Código 613445030
Titulación
Mestrado Universitario en Lingua e Usos Profesionais
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Obrigatoria 4
Idioma
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web http://www.udc.es/filo/html/master/master.html
Descrición xeral As prácticas externas consistirán na actualización das competencias adquiridas no mestrado nun entorno profesional real.
Anualmente publicarase a oferta de prazas de prácticas, adaptadas á lingua de especialidade escollida polo estudante. As prazas ofertadas serán adxudicadas segundo criterios académicos.

Competencias do título
Código Competencias da titulación
A1 Que saiban utilizar as técnicas específicas de xestión e organización da información.
A3 Que saiban xestionar e organizar documentación.
A4 Que dominen o entorno virtual.
A7 Que dominen as técnicas e as estratexias da comunicación verbal.
A8 Que poidan crear contidos culturais.
A9 Que poidan realizar tarefas de revisión, corrección, supervisión e asesoramento lingüístico.
A10 Que sexan capaces de elaborar documentación específica: textos científicos, textos técnicos, textos publicitarios, textos xurídicos, etc.
A14 Que saiban desenvolver calquera tipo de texto oral ou escrito en diferentes ámbitos profesionais relacionados coa comunicación.
B3 Que saiban aplicar os coñecementos adquiridos.
B4 Que teñan capacidade de resolver problemas en entornos novos ou pouco coñecidos nun contexto multidisciplinar.
B5 Que sexan capaces de integrar coñecementos diversos.
B9 Que posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando e aprendendo dun modo autónomo.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.

Resultados de aprendizaxe
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) Competencias da titulación
Que saiban aplicar os coñecementos adquiridos. BP3
Que teñan capacidade de resolver problemas en entornos novos ou pouco coñecidos nun contexto multidisciplinar. BP4
Que sexan capaces de integrar coñecementos diversos BP5
Que posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando e aprendendo dun modo autónomo. BP9
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. CM3
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. CM6
Que saiban utilizar as técnicas específicas de xestión e organización da información. AP1
Que saiban xestionar e organizar documentación AP3
Que dominen o entorno virtual AP4
Que dominen as técnicas e as estratexias da comunicación verbal. AP7
Que poidan crear contidos culturais AP8
Que poidan realizar tarefas de revisión, corrección, supervisión e asesoramento lingüístico. AP9
Que sexan capaces de elaborar documentación específica: textos científicos, textos técnicos, textos publicitarios, textos xurídicos, etc. AP10
Que saiban desenvolver calquera tipo de texto oral ou escrito en diferentes ámbitos profesionais relacionados coa comunicación. AP14

Contidos
Temas Subtemas
Realización de prácticas externas nun entorno profesional Os lugares de realización das prácticas serán medios de comunicación en xeral, xornais, empresas tecnolóxicas, editoras, servizos de normalización e dinamización lingüistica, museos especializados, etc.
As tarefas que desempeñarán os estudantes detallaranse no seu plano de traballo. As tarefas encomendadas poderán ser de revisión e corrección lingüística na lingua da especialidade escollida (inglés, español, galego), a elaboración de corpus específicos, a edición dixital, a tradución directa ou inversa entre linguas de especialidade, a creación de contidos dixitais, a preparación de materiais especializados, etc.

Planificación
Metodoloxías / probas Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Prácticas clínicas 100 0 100
 
Atención personalizada 0 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Prácticas clínicas As prácticas consistirán na aplicación nun entorno profesional dos coñecementos adquiridos no conxunto do mestrado, tanto nos módulos de formación xeral, como no específico dedicado á lingua da especialidade.
Observación: A denominación de "prácticas clínicas" débese a que a aplicación informática non recolle ningunha opción metodolóxica axustada ás prácticas externas.

Atención personalizada
Metodoloxías
Prácticas clínicas
Descrición
As prácticas externas terán unha dupla titorización: por parte da persoa titora na empresa, que supervisará a actividade do/a estudante no entorno profesional, e por parte do titor académico, que supervisará a pertinencia das actividades realizadas polo/a alumno/a do punto de vista da posta en práctica da formación adquirida no mestrado.

Avaliación
Metodoloxías Descrición Cualificación
Prácticas clínicas A avaliación terá en conta a actividade realizada polo/a estudante na empresa ou institución en que realizou as prácticas.
Para isto a a persoa que o titoriza na empresa ou institución remitirá un informe da súa actividade.
Pola súa parte, o estudante realizará unha memoria da súa actividade segundo as indicacións que se lle facilitarán.
Ambos serán supervisados polo/a titor/a académico/a.
100
 
Observacións avaliación

A cualificación será realizada pola comisión académica do mestrado, que poderá delegar nunha comisión específica establecida a estes efectos.


Fontes de información
Bibliografía básica

Con carácter xeral, non procede a utilización de fontes de información específicas neste caso. Con todo, nalgúns entornos de prácticas, o/a estudante poderá ter que manexar as fontes de información que lle foron indicadas polo seu titor.

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías