Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Que saiban utilizar as técnicas específicas de xestión e organización da información. |
A3 |
Que saiban xestionar e organizar documentación. |
A4 |
Que dominen o entorno virtual. |
A7 |
Que dominen as técnicas e as estratexias da comunicación verbal. |
A8 |
Que poidan crear contidos culturais. |
A9 |
Que poidan realizar tarefas de revisión, corrección, supervisión e asesoramento lingüístico. |
A10 |
Que sexan capaces de elaborar documentación específica: textos científicos, textos técnicos, textos publicitarios, textos xurídicos, etc. |
A14 |
Que saiban desenvolver calquera tipo de texto oral ou escrito en diferentes ámbitos profesionais relacionados coa comunicación. |
B3 |
Que saiban aplicar os coñecementos adquiridos. |
B4 |
Que teñan capacidade de resolver problemas en entornos novos ou pouco coñecidos nun contexto multidisciplinar. |
B5 |
Que sexan capaces de integrar coñecementos diversos. |
B9 |
Que posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando e aprendendo dun modo autónomo. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Que saiban aplicar os coñecementos adquiridos. |
|
BP3
|
|
Que teñan capacidade de resolver problemas en entornos novos ou pouco coñecidos nun contexto multidisciplinar. |
|
BP4
|
|
Que sexan capaces de integrar coñecementos diversos |
|
BP5
|
|
Que posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando e aprendendo dun modo autónomo. |
|
BP9
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
CM3
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
CM6
|
Que saiban utilizar as técnicas específicas de xestión e organización da información. |
AP1
|
|
|
Que saiban xestionar e organizar documentación |
AP3
|
|
|
Que dominen o entorno virtual |
AP4
|
|
|
Que dominen as técnicas e as estratexias da comunicación verbal. |
AP7
|
|
|
Que poidan crear contidos culturais |
AP8
|
|
|
Que poidan realizar tarefas de revisión, corrección, supervisión e asesoramento lingüístico. |
AP9
|
|
|
Que sexan capaces de elaborar documentación específica: textos científicos, textos técnicos, textos publicitarios, textos xurídicos, etc. |
AP10
|
|
|
Que saiban desenvolver calquera tipo de texto oral ou escrito en diferentes ámbitos profesionais relacionados coa comunicación. |
AP14
|
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Realización de prácticas externas nun entorno profesional |
Os lugares de realización das prácticas serán medios de comunicación en xeral, xornais, empresas tecnolóxicas, editoras, servizos de normalización e dinamización lingüistica, museos especializados, etc. |
As tarefas que desempeñarán os estudantes detallaranse no seu plano de traballo. |
As tarefas encomendadas poderán ser de revisión e corrección lingüística na lingua da especialidade escollida (inglés, español, galego), a elaboración de corpus específicos, a edición dixital, a tradución directa ou inversa entre linguas de especialidade, a creación de contidos dixitais, a preparación de materiais especializados, etc. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Prácticas clínicas |
100 |
0 |
100 |
|
Atención personalizada |
0 |
0 |
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Prácticas clínicas |
As prácticas consistirán na aplicación nun entorno profesional dos coñecementos adquiridos no conxunto do mestrado, tanto nos módulos de formación xeral, como no específico dedicado á lingua da especialidade.
Observación: A denominación de "prácticas clínicas" débese a que a aplicación informática non recolle ningunha opción metodolóxica axustada ás prácticas externas. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Prácticas clínicas |
|
Descrición |
As prácticas externas terán unha dupla titorización: por parte da persoa titora na empresa, que supervisará a actividade do/a estudante no entorno profesional, e por parte do titor académico, que supervisará a pertinencia das actividades realizadas polo/a alumno/a do punto de vista da posta en práctica da formación adquirida no mestrado. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas clínicas |
A avaliación terá en conta a actividade realizada polo/a estudante na empresa ou institución en que realizou as prácticas.
Para isto a a persoa que o titoriza na empresa ou institución remitirá un informe da súa actividade.
Pola súa parte, o estudante realizará unha memoria da súa actividade segundo as indicacións que se lle facilitarán.
Ambos serán supervisados polo/a titor/a académico/a. |
100 |
|
Observacións avaliación |
A cualificación será realizada pola comisión académica do mestrado, que poderá delegar nunha comisión específica establecida a estes efectos.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Con carácter xeral, non procede a utilización de fontes de información específicas neste caso. Con todo, nalgúns entornos de prácticas, o/a estudante poderá ter que manexar as fontes de información que lle foron indicadas polo seu titor. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|