Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A1 |
Coñecer as principais correntes teóricas que integraron e integran a reflexión sobre a literatura e a cultura, así como os seus antecedentes. |
A2 |
Comprender os procesos históricos dos estudos literarios e culturais e os seus cambios de paradigma. |
A3 |
Ser capaz de desenvolver un enfoque orixinal e creativo na investigación avanzada no ámbito dos estudos literarios e culturais. |
A4 |
Analizar e interpretar textos, aplicando diferentes modelos teóricos e xenéricos. |
A6 |
Integrar os estudos literarios nun contexto cultural máis extenso que transcenda os límites dunha soa lingua e / ou nación, atendendo á diversidade cultural. |
A7 |
Ampliar o concepto de literatura, a través da súa relación coas TICS, os medios de comunicación, o cinema, as artes, no marco da diversidade cultural. |
A10 |
Aplicar as técnicas de análise cultural en contextos diversos. |
A12 |
Coñecer e valorar a diversidade cultural, con especial atención aos ámbitos anglófono, hispánico e galego-portugués. |
A13 |
Adquirir a capacidade de manexar ferramentas e recursos de investigación aplicados no ámbito dos estudos literarios e culturais. |
B1 |
Traballar de maneira interdisciplinar en entornos diversos. |
B2 |
Demostrar un compromiso ético contra as desigualdades. |
B3 |
Promover o entendemento intercultural desde a comprensión da diversidade. |
B4 |
Desenvolver habilidades cognitivas avanzadas (capacidade de síntese, análise e pensamento crítico) relacionadas co desenvolvemento e a creación dun perfil investigador. |
B5 |
Integrar coñecementos de campos de estudo diversos. |
B6 |
Aplicar coñecementos e habilidades na resolución de problemas en entornos novos ou non familiares en contextos interdisciplinares. |
B7 |
Adquirir a capacidade de concebir e deseñar proxectos de investigación con rigor académico. |
B8 |
Desenvolver habilidades de xestión da información para propósitos académicos e de investigación. |
B9 |
Adquirir capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Familiarizarse con los estudios de literatura inglesa y la mujer mediante la aplicación de nuevos enfoques teóricos y críticos en los estudios literarios y culturales, en particular los
estudios de género, y los feminismos. |
AM1 AM2 AM3 AM4 AM6 AM7 AM10 AM12 AM13
|
BM1 BM2 BM3 BM4 BM5 BM6 BM7 BM8 BM9
|
CM1 CM2 CM4 CM7 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. The long eighteenth century: Fiction
2. The long eighteenth century: Journalism and Essay-writing
3. Victorian fiction |
1.1. Novel versus Romance
1.2. Scandal Chronicles
1.3. Romans à clef
1.4. Bildungsroman
1.5 Delariviere Manley, Eliza Haywood, Sarah Fielding, Frances Sheridan
2.1. Delariviere Manley, Eliza Haywood, Charlotte Lennox
2.2. Mary Astell, Mary Wollstonecraft
3.1. George Eliot |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
0 |
24 |
24 |
Discusión dirixida |
7 |
5 |
12 |
Presentación oral |
2 |
3 |
5 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
2 |
2 |
4 |
Lecturas |
0 |
20 |
20 |
Sesión maxistral |
10 |
0 |
10 |
|
Atención personalizada |
0 |
0 |
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Written work on either primary or secondary texts related to the syllabus (2.000 words approximately) |
Discusión dirixida |
Active contributing to the debates on proposed issues |
Presentación oral |
Oral presentation in class of set text analyses |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
Attendance and reports on events related to the syllabus |
Lecturas |
Critical reading of assigned texts |
Sesión maxistral |
Description and critical analysis of texts and periods to be studied. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Discusión dirixida |
Traballos tutelados |
Presentación oral |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
Lecturas |
|
Descrición |
Students will be tutored regarding the assignements as well as concerning their oral presentations, their participation in discussions and any other aspect related to the subject. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
Description and critical analysis of texts and periods to be studied. |
10 |
Discusión dirixida |
Active contributing to the debates on proposed issues |
20 |
Traballos tutelados |
Written work on either primary or secondary texts related to the syllabus (2.000 words approximately) |
20 |
Presentación oral |
Oral presentation in class of set text analyses |
20 |
Eventos científicos e/ou divulgativos |
Attendance and reports on events related to the syllabus |
10 |
Lecturas |
Critical reading of assigned texts |
20 |
|
Observacións avaliación |
As persoas matriculadas a tempo parcial e que solicitasen e obtivesen dispensa académica deberán entregar as actividades avaliábeis nas condicións e nos prazos específicos que se establecerán a tal efecto e que o/a profesor/a comunicará a alumnado afectado no inicio do curso
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Haywood, Eliza (2000). Fragments of Love in Excess, or The Fatal Enquiry. Hertfordshire, Canada: Broadview
Sheridan, Frances (1995). Fragments of Memoirs of Miss Sidney Bidulph. Oxford: OUP
Haywood, Eliza (1997). Fragments of Miss Betsy Thoughtless. Oxford: OUP; Hertfordshire, Canada: Broadview
Lennox, Charlotte (1989). Fragments of The Female Quixote. Oxford: OUP
Fielding, Sarah (2005). Fragments of The Governess. Hertfordshire, Canada: Broadview
Manley, Delariviere (1992). Fragments of The New Atalantis. Harmondsworth, Middlesex: Penguin
Wollstonecraft, Mary (1988). Sections of A Vindication of the Rights of Woman. New York: Norton;Oxford: OUP
Haywood, Eliza (1999). Selections from The Female Spectator. Oxford: OUP |
|
Bibliografía complementaria
|
(). .
Showalter, Elaine (1984). A Literature of their Own. London: Virago
Beetham, Margaret (1996). A Magazine of her Own?. London: Routledge
Lorenzo Modia, María Jesús (1998). Literatura femenina inglesa del siglo XVIII. A Coruña: UDC
Ballaster, Ros (1992). Seductive Forms. Women's Amatory Fiction from 1684 to 1740. Oxford: Clarendon
MacCarthy, B. G. (1994). The Female Pen. Cork: Cork UP
Italia, Iona (2005). The Rise of Literary Journalism in the Eighteenth Century. London: Routledge
Spencer, Jane (1986). The Rise of the Woman Novelist. Oxford: Blackwell
Todd, Janet (1989). The Sign of Angellica. London: Virago
McDowell, Paula (1998). The Women of Grub Street.. Oxford: Clarendon
Shevelow, Kathryn (1989). Women and Print Culture. London: Routledge |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Novos enfoques nos estudos literarios e culturais/613484002 | Literatura. cultura e xénero /613484019 |
|
|