Competencias do título |
Código
|
Competencias da titulación
|
A6 |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa. |
A9 |
Elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A11 |
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada. |
A15 |
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
A18 |
Dominar a gramática da lingua inglesa. |
A20 |
Coñecer a variación lingüística da lingua inglesa. |
B1 |
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
B2 |
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
B3 |
Adquirir capacidade de autoformación. |
B4 |
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
B5 |
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
B6 |
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
B7 |
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias de materia (Resultados de aprendizaxe) |
Competencias da titulación |
Ter un dominio instrumental avanzado oral e escrito da lingua inglesa e elaborar textos orais e escritos de diferente tipo en lingua galega, española e inglesa. |
A6 A9 A18
|
|
|
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar criticamente información especializada, en concreto, a relativa aos procesos de pronunciación da lingua inglesa. |
A11
|
|
|
Ser capaz de aplicar os coñecementos lingüísticos e literarios á práctica. |
A15
|
|
|
Coñecer a variación lingüística da lingua inglesa. |
A20
|
|
|
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
|
B1
|
|
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas do ámbito da lingüística inglesa. |
|
B2
|
|
Adquirir capacidade de autoformación unha vez falimilarizado o alumnado coas fontes bibliográficas e recursos básicos.
|
|
B3
|
|
Ser capaz de comunicarse de maneira efectiva en calquera contorno. |
|
B4
|
|
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
|
B5
|
|
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
|
B6
|
|
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
|
B7
|
|
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
|
|
|
C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Phonology and Phonetics as linguistic disciplines |
1.1. Definition and description
1.2. Acoustic Phnetics
1.3. Auditive Phonetics
1.4. Articulatory Phonetics
|
2. Speech sounds and their graphic representation |
2.1. Vowels and consonantsfunctional and articulatory classifications
2.2. IPA and its representation/classification of speech sounds
|
3. Speech organs |
3.1. The anatomy of speech
3.2. The phisiology of speech
|
4. Manner of articulation, place of articulation and voiced/voiceless sounds |
|
5. English vowels_ descrption and graphic representation |
5.1. Vowels
5.2. Diphthongs and triphthongs
h |
6. English consonants_ description and graphic representation |
|
7. Syllables, words and connected speech. |
7.1. Syllables: definition and structure
7. 2. Connected speech phenomena: Gradation. Assimilation. Elision. Juncture. Liaison. |
8. Stress. Accentual patterns of English |
|
9. The accents of English |
9.1. Great Britain: Received pronunciation, Estuary English
9.2. U.S.A.: American Standard English, African-American English, American- Indian English
9.3. Australia and New Zealand
9.3. English sa a second language accents |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
6 |
12 |
18 |
Sesión maxistral |
21 |
42 |
63 |
Solución de problemas |
7 |
25 |
32 |
Prácticas a través de TIC |
6 |
17 |
23 |
Proba obxectiva |
2 |
6 |
8 |
|
Atención personalizada |
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
This corresponds to Docencia Interactiva. In these sessions, students are expected to be able to solve particular problems such as recognition of phobetic transcriptions, identification of accents, etc. |
Sesión maxistral |
Lectures will take place once a week. Students are expected to participate. |
Solución de problemas |
Students will be in charge of solving particular problems either in class or by means of the interactive platform Moodle. |
Prácticas a través de TIC |
Students will be given exercises and activities to be carried out by means of the interactive platform Moodle. |
Proba obxectiva |
All students must take a final exam to test their general knowledge of the topics dealt with durting the course. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Estudo de casos |
Sesión maxistral |
Solución de problemas |
Prácticas a través de TIC |
|
Descrición |
All activieties imply the direct attention of the teacher. It will take place both inside and outrside the classroom. Students will be able to contact the teacher in her office hours as well as by e-mail or Moodle. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Descrición
|
Cualificación
|
Proba obxectiva |
All students will have to sit for a final exam to be held in January . A minumum grade of 4 (out of 10) must be obtained in this test in order for the rest of the grades to be added to it. |
50 |
Solución de problemas |
Students may be evaluated by collecting some of the activities they must carry out both in class or at home |
30 |
Prácticas a través de TIC |
Students may be asked to solve some problem or do some kind of test on the Moodle platform. |
20 |
|
Observacións avaliación |
Students will be evaluated along the course by a maximum of 4 activities as well as by the final comprehensive test. In order to pass students must have a mark of, at least, 4 (of ten) in the final exam. They mus also hand in at least half the activities required. The sum of both must obviously be 5 (of ten) minimum. If a student does not sit for the exams at either of the opportunities and / or did not turn in at least 50% of the class work, s/he will receive a "non presentado". Students that do not padd in January may have another opportunity in July for which there will be a final test (50%) as well as one activity to be done at home (50%). Part-time students who have been granted a "dispensa académica" must contact the teacher at the beginning of the semester in order to design the necessary changes and adjustments relating to the different activities to be acarried out along the academic year.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
GIMSON, A.C. 1989 (4th ed.). An Introduction to the Pronunciation of English . London: Edward Arnold.
LADEFOGED, P. 1993 (3rd ed.). A Course in Phonetics . Fort Worth, Texas:Harcourt Brace Jovanovich College.
Internet Resources as well as on-line phonetics courses and dictionaries will be provided on Moodle.
|
Bibliografía complementaria
|
|
ALCARAZ, E. and MOODY, B. 1984 (3rded.). FonéticaInglesa para Españoles . Third Edition, 1993. Alcoy:Editobal Maffil.
ASHBY, P. 1995. Speech Sounds. London: Routledge.
BALL, Martin J., and RAHILLY, Joan. 1999. Phonetics . The Science ofSpeech. London: Arnold.
CARR, Philip. 1999. English Phoneticsand Phonology . Oxford: Blackwell.
FINCH, D.F. and ORTIZ-LIRA, H. 1982, A Course in English Pronunciation forSpanish Speakers , London:: Heinemann.
GIMSON, A.C. 2001 (6th ed.). Gimson|sPronunciation of English. 5th ed. of An Introduction to the Pronunciation ofEnglish . Revised by A. Cruttenden. London: Edward Arnold.
LAROY, C. 1995. Pronunciation . Oxford: Oxford UniversityPress.
MONROY CASAS, R. 1979. LaPronunciación del Inglés R.P. para Hablantes del Español. Madrid: Paraninfo.
MOTT, Brian. A Course in Phonetics andPhonology for Spanish Learners of English . Barcelona: PPU Universitas 7.
ROGERS, Henry. 2000. The Sounds of Language. An Introduction to Phonetics . Essex: Pearson Education Ltd. |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Lingua Inglesa 1/613G03003 | Lingüística Xeral/613G03004 | Lingua Inglesa 2/613G03008 | Lingua Inglesa 3/613G03015 | Lingua Inglesa 4/613G03019 |
|
|